Sunday, March 14, 2010

اشتباه نكنيد اين يك قصه نيست يك واقعيت ويك جنايت از سوي رژيم است


چندي پيش جواني 26ساله كه در تظاهرات اخير شركت كرده و از طريق عكس وي را شناسايي كرده بودند را به پايگاه بسيج منطقه خاني اباد احضار ميكنند .
اما شرح واقعه از زبان نزديكان وي:
جوان 26 ساله كه حدود يكسال است از ازدواج او ميگذشت فرداي روز احظاريه به پايگاه بسيج مراجعه كرد و چند ساعتي اونجا بود. ما نگران بوديم كه چه اتفاقي برايش افتاده ايا گرفتنش يا نه به همين خاطر قصد مراجعه به انجا را داشتيم كه ناگاه خودش سر رسيد از او پرسيديم كه چه شد چكار داشتند اونيز در پاسخ گفت كه هيچ فقط چند ساعتي با 5نفر صحبت كردم و مورد بازجويي ونصيحت قرار گرفتم در پايان تعهد نامه اي را به من دادند تا امضا كنم كه ديگر در تظاهرات شركت نكنم من هم اين كار را كردم و پساز پايان صحبت با همه انها دست دادم و از انجا خارج شدم اما پنهاني به داي خود اينگونه ميگويد كه وقتي با شخص پنجم دست دادم احساس كردم بدنم گرم شد و تپش قلبم زياد شد.
بستگان وي ميگويند ماجرا تمام شد اما 7 روز بعد وقتي در خانه انها مشغول ديدن مسابقه فوتبال بوديم ناگهان ان جوان مذكور گفت كه احساس ضعف و گيجي ميكند و تصميم گرفت كه كمي بخوابد مدت كمي از خواب وي نگذشته بود كه ناگهان متوجه شدم 3بار پشت سر هم خرناسه كشيد به محض اينكه به بالاي سر وي رفتم ديدم كه دردم درگذشت.خيلي متحير و شوكه شدم بلافاصله اقوام را خبر دار كردم و در هنگام جابجايي جنازه وي يكي از بستگان اصرار كرد كه مرگ وي مشكوك است و لازم است پزشك قانوني نظر بدهد جنازه را به پزشك قانوني تحويل داديم اما مرگ او را سكته قلبي بيان كردند.اما باز قانع نشديم و تصميم گرفتيم كه به مركز ديگري جنازه را منتقل كنيم .اما به ناگاه متوجه شديم چند مامور امنيتي به در خانه امدند و با لحني نادرست پرسيدند كه چرا جنازه را دفن نميكنيد وبايد سريع اين كار را بكنيد وقتي كه گفتيم كه مرگش مشكوك هست انها ادعا كردند كه يك تكه از معده او را بريده اند بعدا ازمايش ميشود شما اول جنازه را دفن كنيد به هر حال به اجبار جنازه را دفن كرديم اما در روز سوگواري جوان 4نفر غريبه وارد خانه شدند و از من خواستند كه در جاي خلوت با من سخن بگويند من با انها با تندي برخورد كردم كه ديگر چه ميخواهيد اورا كشتيد و دست بردار هم نيستيد انها پاسخ دادند كه نه اشتباه ميكنيد ما همرزمان وي هستيم وتاكنون از اين مرگهاي مشكوك زياد داشتيم.
اما بخوانيد علت مرگ را :
تا كنون مرگهاي مشكوكي بعداز وقايع اخير بوجود امده كه شخص پس از مراجعه و بازگشت به خانه مدتي بعد به دلايل مختلف فوت ميكند يكي ازاين روشها قرصهاي تاخيري است كه به هر مناسبتي به شخص خورانده ميشود ... بجاي مسكن سر درد يا ارامبخش و غيره... اما اين مورد اخر جديدترازما بقي بوداگر يادتان باشد جوان گفته بود كه پس از دست دادن با نفر پنجم احساس كرده كه بدنش گرم شده اري دست اون فرد اغشته به سم مهلكي بوده كه ازطريق پوست جذب ميشود و به ندرت به سيستم اعصبي و خون فرد مبتلا تاثير ميگذارد حال چگونه است كه فرد ضارب خود دچار اين واقعه نميشود از اين قرار است : در صنعت سينما و گريم ماده اي هست به نام لاتكس اين ماده بصورت كرم است و وقتي خشك شود بصورت لايه نازكي ميشود كه به پوست بدن ميچسبد و بعنوان يك عايق عمل ميكند فكر ميكنم بقيه ماجرا را خودتان ميتوانيد حدس بزنيد.

No comments:

Post a Comment