Thursday, March 25, 2010

جزئيات سرقت مسلحانه صبح امروز از بانك شهرآرا

در ساعت 7:30 صبح امروز دو نفر مسلح با كلت كمري وارد بانك شهر آرا شدند و با تيراندازي هوايي و تهديد 20 ميليون تومان پول را از بانك خارج كرده و به سرقت بردند.عليرغم اعلام كلانتري منطقه به بانك مذكور در خصوص استفاده از نگهبان، اين بانك درخواستي براي نگهبان نداشته است از سوي ديگر مسوولان بانك نيز پس از سرقت با پليس 110 تماس نگرفته‌اند.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ جزئيات سرقت مسلحانه صبح امروز از بانك صادرات شهر آرا را اعلام كرد.

به گزارش تابناک سرهنگ خانچرلي در گفتگو با ایسنا  افزود: در ساعت 7:30 صبح امروز دو نفر مسلح با كلت كمري وارد بانك شهر آرا شدند و با تيراندازي هوايي و تهديد 20 ميليون تومان پول را از بانك خارج كرده و به سرقت بردند.

وي با تاكيد بر اينكه كاركنان داخل بانك توجه به مسائل ايمني نداشتند و زنگ خطر را نزدند، گفت: عليرغم اعلام كلانتري منطقه به بانك مذكور در خصوص استفاده از نگهبان، اين بانك درخواستي براي نگهبان نداشته است از سوي ديگر مسوولان بانك نيز پس از سرقت با پليس 110 تماس نگرفته‌اند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اينكه موضوع هم‌اكنون در دستوركار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد خاطرنشان كرد: سرنخ‌هايي از سارقان در دست است كه بزودي اين افراد دستگير مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار تابناک با توجه به اینکه هنگام این سرقت مسلحانه مامورین نیروی انتظامی حاضر نبوده و صدای آژیر خطر بانک به صدا درنیامده است و مسئولین بانک هیچ تماسی با نیروی انتظامی نگرفتند و همچنین سارقان از جابجایی این مبلغ پول در ساعت 7.5 صبح اطلاع داشته اند موارد مشکوکی است که به نظر میرسد جادارد مسئولین با کار کارشناسی و دقیق زوایای پنهان این سرقت مسلحانه را مشخص کنند.

No comments:

Post a Comment