Friday, July 20, 2012

خبر فوری : درگیری مردم با گشت ارشاد در شیراز




به نقل از یکی از شاهدین ماجرا: مامورین گشت به اصطلاح ارشاد! قصد داشتند دختری که با مادر خود برای خرید به خیابان عفیف آباد آمده بود را سوار ماشين كنند.
ماموران كه با مقاومت دختر جوان و فرياد هاي او مواجه شدند با استفاده از اسپري فلفل قصد در ساكت كردن دختر جوان دا شتند اما اين موضوع با عث خشم جوانان شد و با نيروي انتظامي درگير شدند.
ماموران در پي واكنش مردم و جوانان خشمگين دختر جوان را داخل خودرو سمند گشت كردند و به كوچه خلوتي در همان حوالي مي برند و شروع به كتك زدن دختر جوان كردند .
يكي از جوانان حاضر در صحنه به خبرنگار ما گفت: وقتي ما ديديم كه دختر جوان زير پاي ماموران در حال كتك خوردن است, سكوت را جايز نديديم و با مردم و ساير جوانان با عوامل نيروي انتظامي درگير شديم.
مردم خشمگين كه تعدادشان به بيش از 200 نفر مي رسيد با سنگ و چوب به ماشين گشت حمله كردند. ماموران نيروي انتظامي با حمايت پليس ضد شورش كه به نقطه درگيري اعزام شده بود, با شليك تير هوايي و ضرب و شتم مردم دختر جوان را همراه خود بردند و تعدادي از جوانان را كه با آنها درگير شده بودند دستگير كردند.
يكي از ساكنين محل كه در اين درگيري حضور داشت به خبرنگار ما گفت: این روزها خیابان های ما پر از این نمونه ها است. جمهوری اسلامی با تربیت چنین نیروهایی سعي دارد تا جوانان را در خفقان نگه دارد
توضیح : عکس از آرشیو است

به کمپین متحد شویم و در برابر گشت ارشاد بایستیم پوشش اختیاری حق مسلم ماست بپیوندید و آن را به اشتراک بگزارید باید متحد شد و بساط گشت ارشاد را بر سرشان خراب کرد !

No comments:

Post a Comment