Friday, July 6, 2012

اعتبار مقام و «فتوای اتمی» خامنه ای معلوم شد



اعتبار مقام و «فتوای اتمی» خامنه ای معلوم شد

شرح زندگی «رهبر» به دلیل افشای تقیه و فقر شدید و تلکه کردن مراجع و مقروض بودن به همه و اعتیاد به سیگار و نگرانی از واجب شدن غسل و نداشتن پول حمام و همین عکس جمع شد!


«مؤسسه جهادی» که با وجود جمع شدن کتاب «شرح اسم» از نگرانی اینکه مبادا انتشار مطالبی از همان چند نسخه ای که پخش شده، کار دست «معظم له» بدهد، برخی از دلایل جمع آوری آن را چنین می شمارد که
اتفاقا همگی نه تنها با سیدعلی خامنه ای بلکه با همه آخوندهای همپالکی و هم چنین فکلی های آخوندمنش همخوانی دارد.

15-تیر- کیهان آنلاین- جمهوری اسلامی وقتی قرار است علیه مخالفان خود از هواداران پادشاهی تا فدایی و توده ای و مجاهد و جبهه ملی و غیره «تاریخ» و «خاطره» منتشر کند، استناد به «اسناد ساواک» نه تنها اشکالی ندارد، بلکه حتا مهم ترین منبع موثق اطلاعاتی ها و امنیتی هایی می شود که مأمور به انتشار آنها شده اند.


ولی اگر قرار باشد اسم و رسم «مقام معظم رهبری» را رو کند، آنگاه مبلغانی مانند «مؤسسه جهادی» به میدان می‌ایند و درباره کتاب شرح زندگی سیدعلی خامنه ای، که زیر عنوان «شرح اسم» نوشته شد و به سرعت نیز جمع شد، شروع به ماستمالی می کنند. آخوندی که از فقر شدید و نداشتن حتا پول حمام، آن هم فقط به هنگامی که غسل اش واجب می شد، در رأس کشوری مانند ایران قرار گرفت و خانواده و اعوان و انصارش به ثروت های میلیاردی دست یافتند.


«مؤسسه جهادی» در شرح توجیهی خود می پرسد: «مهم ترین سؤالی که ممکن است در استفاده از منبع بزرگ اسناد ساواک به ذهن خطور کند، این است که مگر اینها ثقه و مورد اعتماد هستند که ما پایه را بر آنها بگذاریم؟»!


ظاهرا این پرسش ذهن اطلاعاتی ها را وقتی در باره گروه های مخالف خود تاریخ سازی می کنند، به خود مشغول نمی کند.


نویسنده «مؤسسه جهادی» ادامه می دهد: «چنانچه در بعضی بازجویی ها حتی با در نظر گرفتن تقیه، بعضی اتفاقات منصوب به معظم له، قویا توسط ایشان تکذیب می شود»! به روباه گفتند شاهدت کیست؟ گفت: دمُم!


«مؤسسه جهادی» که با وجود جمع شدن کتاب «شرح اسم» از نگرانی اینکه مبادا انتشار مطالبی از همان چند نسخه ای که پخش شده، کار دست «معظم له» بدهد، برخی از دلایل جمع آوری آن را چنین می شمارد که اتفاقا همگی نه تنها با سیدعلی خامنه ای بلکه با همه آخوندهای همپالکی و هم چنین فکلی های آخوندمنش همخوانی دارد.


بخوانید و «رهبر» و «معظم له» را بهتر بشناسید. از آنجا که ممکن است این نوشته مفصل «مؤسسه جهادی» نیز حذف شود، آن را می توانید در اینجا نیز بخوانید.


«مؤسسه جهادی می نویسد: «اینها مواردی از این گونه مطالب است: داستان نخستین منبر و بیام احکام زنان، استعمال تفکه آمیز سیگار، تأکید بر فقر شدید معظم له در مقاطع مختلف... [و] راه هایی که برای حل این مشکل اتخاد می شده... تلاش برای گرفتن شهریه همه مراجع و شرکت در امتحانات سطح پایین آیت الله بروجردی برای گرفتن شهریه ایشان، قرض گرفتن زیاد از افراد مختلف و بیان مقروض بودن به همه در جاهای مختلف کتاب، نگرانی از واجب شدن غسل و نداشتن پول حمام، عکس معظم له بعد از تراشیدن اجباری محاسن مبارک...»


«مؤسسه جهادی» وادادن «رهبر» در زندان و همکاری او با ساواک را نیز چنین توجیه می کند:


«سبک خاص مبارزات آیت الله خامنه ای، همراه با تقیه، به همان معنای خاص و اصیل اسلامی است، که هیچ ارتباطی به ترس و سکون و معانیِ منفعل مرسوم از تقیه ندارد. این تقیه به معنای مبارزه تمام عیار است، به شکلی که دشمن متوجه این مبارزه نشود... اگر در بازجویی ها، عقب نشینی های ظاهری دیده می شود، این همراه است با حملات شدید و عمیقِ پیش و پس از بازداشت، و هدف گمراه کردن ذهن دشمن است...»! قابل توجه شدید کسانی که دل به «فتوای اتمی» سیدعلی خامنه ای خوش کرده اند!


گفتنی است این کتاب را همان به اصطلاح «مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی» وزارت اطلاعات منتشر کرده است که «مؤسسه جهادی» در این نوشته توجیهی خود حتا نویسنده یا نویسندگان آن را مغرض جلوه می دهد!


وزارت اطلاعات پیش از این کتاب هایی با استناد به همین اسناد ساواک که حالا مورد تردید مبلغان رژیم قرار گرفته است، چندین جلد تاریخ و خاطره برای نیروهای سیاسی مختلف چاپ و منتشر کرد و بیهوده نیست اگر مثل «خیاط تو کوزه افتاد» را درباره «معظم له» به کار برد ضمن اینکه به زندان افتادن سیدعلی خامنه ای پیش از انقلاب اسلامی، اگر هیچ سودی برایش نداشت دست کم وی را از نگرانی پول حمام به هنگام واجب شدن غسل در آورد!


نویسنده «مؤسسه جهادی» در پایان ابراز امیدواری می کند که کتاب دوباره چاپ و عرضه شود.


باید منتظر بود و دید دستگاه تبلیغاتی و توخالی رژیم که به ویژه در ماه های اخیر تلاش می کند این آخوند فکسنی را به مقام تعرض ناپذیر و مقدس خدایی برساند چگونه «شرح اسم» را ماستمالی می کند آن هم در حالی که بخش هایی از آن پیش از جمع آوری منتشر شده و نوشته های توجیهی از این دست در واقع برای خنثی کردن آنهاست.


از قرار معلوم زندگی نامه سیدعلی خامنه ای تنها «شرح اسم» نیست بلکه شرح اسم و رسم هر دو است!

No comments:

Post a Comment