Friday, April 2, 2010

نیروی انتظامی: خودروهای حامل سبزه جریمه می شوند

سایت کلمه: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: رانندگانی که سبزه عید را بر روی بدنه خودروی خود قرار دهند، جریمه می شوند.
سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان اعمال قانون خودروهای دارای سبزه گفت: طبق قانون، خودروهایی که سبزه عید را بر روی قسمت خروجی خودروی خود قرار دهند از سوی پلیس جریمه می شوند. حمل سبزه در اماکن عمومی فقط در فضای داخلی خودرو امکان پذیر است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به حضور ماموران راهور در تمامی تفرجگاه ها گفت: نیروهای پلیس امروز در آماده باش به سربرده و در تمامی نقاط پایتخت حضور خواهند داشت

سیزده بدر؛ اقدامات سركوبگرانه رژیم در هراس از اعتراض مردم

رژيم سرکوبگر امروز در وحشت از اعتراضات مردم در روز سيزده بدر، ماموران انتظامى و مزدوران لباس شخصى خود را در پاركها و مناطق تفريحى مستقر كرده است. پاسدار آشورى از معاونان نيروى انتظامى تهران بزرگ در اين باره گفته به منظور ارتقاى ضريب امنيتى و بالا بردن احساس آرامش، نيروى انتظامى كليه پارک ‌ها، تفرجگاهها، فضاى سبز و خيابان‌ هاى حوزه تهران بزرگ را با استقرار ماموران نيروى انتظامى، برپا كردن چادرهاى ايستگاه نيروى انتظامى سيار، گشتهاى پياده و بسيج كليه نيروها پوشش مى ‌دهد. از سوی دیگر معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ نیز گفته است گشت‌زني همزمان سه بالگرد با حضور فرمانده پليس پايتخت براي اولين بار در تهران صورت مي ‌گيرد.

No comments:

Post a Comment