Friday, April 22, 2011

فائزه هاشمی: مملکت دست اراذل و اوباش و رجاله ها است


فائزه هاشمی می‌گوید که اقدامات لباس شخصی‌ها در سراسر کشور سازماندهی شده است، در حال حاضر مملکت از سوی اراذل و اوباش اداره می‌شود و لباس‌شخصی‌ها با پول و پست و مقام خریده می‌شوند.مشخص است که این‌ها (لباس شخصی‌ها) خودسر نیستند. این مسائل نه تنها درباره ما بلکه درباره همه، کاملا با برنامه‌ریزی انجام می‌شه و این تز رو دنبال می‌کنه که یا با ما باشید، یا ساکت باشید یا نباشید.
همان افرادی که دستور سرکوب مردم را می‌دهند این سازماندهی‌ها رو هم انجام می‌دهند. یعنی بخش‌های درون حاکمیت.
مگه با حادثه کهریزک با اون همه تبلیغات برخورد شد؟ مگه با آمران و عاملان حمله به کوی دانشگاه و مجتمع سبحان علیرغم آنهمه محکوم کردن ماجرا، برخوردی صورت گرفت؟ قضیه حمله به ما هم شبیه همین هاست.
در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دستش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها (البته نمی‌دونم کلمه لات برای این افراد مناسب هست یا نه؟) با مخالفان خودشون برخورد می‌کردند. حالا هم متاسفانه همون ادبیات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرف‌ها انجام می‌شه.
اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است. -این جریان محصول همین آقایان هست ولی الان اینقدر قدرتمند شده که دیگه خودشون هم نمی‌تونند باهاشون برخورد کنند.

No comments:

Post a Comment