Sunday, May 8, 2011

هشدار جریان حزب الله ایران به رویارویی خیابانی با هواداران احمدی نژاد


جریان موسوم به حزب الله ایران، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور این کشور را تهدید به انجام اعتراض های خیابانی کرد.

سایت اصولگرای "عماریون" که منعکس کننده دیدگاه جریان موسوم به "حزب الله" است اعلام کرد که تیم احمدی نژاد با نام جمعیت هلال احمر به ریاست ابوالحسن فقیه قصد دارد دوشنبه آینده در میدان منیریه تهران مراسم عزاداری برگزار کند. 

این سایت با "جریان منحرف نفوذی" گروه احمدی نژاد افزوده است که این گروه قصد دارد با برگزاری چنین مراسمی اقدام به هیاهو بر ضد جریانات مذهبی امت حزب‌الله کند.

در ادامه این گزارش آمده است: "امت حزب‌الله مانع از هرگونه بهره‌برداری جریان منافق و ضد ولایت فقیه از روز شهادت حضرت زهرا در این روز که نماد اصیل دفاع از ولایت است٬ خواهد شد."

این اتفاق همزمان شده است با اوج اختلاف ها در راس قدرت ایران. اختلاف با مخالفت آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران با نیت احمدی نژاد برای برکناری حیدر مصلحی وزیر اطلاعات علنی شد. در روزهای اخیر هواداران آیت الله خامنه ای به شکلی علنی به احمدی نژاد و نزدیکانش تاختند. 

وبلاگ "دوستدران حاج منصور ارضی" مداح اصولگرا و از نزدیکان رهبر ایران نیز با اعلام خبر برگزاری مراسم عزاداری جمعیت هلال احمر هشدار داده است در صورتی که تیم احمدی‌نژاد به برگزاری این مراسم اصرار داشته باشد٬ باید منتظر نخستین رویارویی خیابانی هواداران احمدی‌نژاد و حامیان رهبر جمهوری اسلامی باشد

No comments:

Post a Comment