Saturday, October 6, 2012

انتشار اطلاعات تازه و تکان‌دهنده درباره قدرت و فساد مجتبی خامنه‌ای


محمد نوری‌زاد، منتقد سرسخت خامنه‌ای، در تازه‌ترین نامه‌ای که خطاب به وی نوشته، اطلاعات تازه و تکان‌دهنده‌‌ای را درباره قدرت پنهان و فساد اقتصادی مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی انتشار داده است.محمد نوری‌زاد درباره مجتبی خامنه‌ای در نامه بیست و ششم خود به رهبر جمهوری اسلامی، از قدرت نخست ایران بودن «آقازاده»ی وی یعنی «جنا
ب مجتبی خامنه‌ای» سخن گفته است.

گرفتن پول از شهرام جزایری:


نوری‌زاد فاش کرده که مجتبی خامنه‌ای از شهرام جزایری «هشتصد میلیون تومان» پول گرفته است.


نوری‌زاد همچنین با اشاره به مدیریت انتخابات سال هشتاد و هشت و تبعات بعدیِ آن از سوی مجتبی خامنه‌ای، نوشته که «امروز نیز به یُمنِ آقازادگی‌اش، و به برکت دستی که به گردن حضرت حجة الاسلام والمسلمین آشیخ حسین طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه و مسئول سابق هماهنگی‌های بیت مکرم انداخته، در پس پرده اقتدار شما، به رتق و فتق امور می‌پردازد و برای خود در فردای پس از شما خواب‌هایی می‌بیند.»



کار گذاشتن شنود در دفتر مسؤولان:


به گفته محمد نوری‌زاد، مجتبی خامنه‌ای حتی آن قدر نفوذ دارد که در دفتر همه وزرا، خود رییس جمهوری، دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت، در دفتر رییس قوه قضاییه و رییس مجلس، حتی در دفتر حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز شنود کار گذاشته است.


نوری‌زاد تأکید کرده که مجتبی خامنه‌ای «با هر زنگی که به هر وزیر و وکیل و صاحب نفوذی می‌زند، رعشه بر تن آنان می‌اندازد و کارها و نقشه‌های خود را پیش می‌برد.»



چشم و همچشمی دیگر آقازاده‌ها:


همچنین نوری‌زاد در این نامه از جولان دیگر آقازاده‌ها به کمک مجتبی خامنه‌ای نوشته است.


وی نوشته: «رها بودن آقا مجتبای شما باعث شده روضه خوانان و ابن الوقت‌های دیگر نیز به آقازادگان و عشیرگان خود جولان بدهند.»


آقازاده‌هایی که نوری‌زاد نام می‌برد به این شرح است:


«آقازاده نفرت‌انگیز واعظ طبسیِ آستان قدس که میزان دارایی‌اش از اندازه بدر رفته،


آقازاده نفرت‌انگیز خزعلی که هم سر در سفره سرداران سپاه دارد و هم به ضرب نام پدر چند شبکه تلویزیونی به راه انداخته،


آقازاده دری نجف آبادی،


آقازاده مقتدایی،


داماد و بستگان مهدوی کنی در بساطی که به اسم امام صادق علم کرده‌اند،


برادران عسگراولادی که در بستری از مناسبات نفرت‌انگیز، سالانه میلیارد میلیارد به حساب بانکی خود پول پمپاژ می‌کنند،


و دیگرانی از این دست، که با نگاه به اطوار آقا مجتبای شما صاحب نفوذ و تریلیاردر شده‌اند. با این ادله که: وقتی “او” می‌کند چرا ما نکنیم؟»


نوری‌زاد همچنین خدم و حشم خامنه‌ای را با خدم حشم خمینی مقایسه می‌کند و می‌نویسد: «معروفست که خدم و حشم و اعضای بیت امام خمینی از دوازده نفر بیشتر نبودند. و خدم و حشم و اعضای بیت جناب شما: یک هزار و دویست نفر. یعنی درست یکصد برابر.»


وی می‌افزاید: «هزینه سالانه بیت امام خمینی به یک میلیون تومان هم نمی‌رسید. اما سالانه حداقل یکصد میلیارد تومان صرف امور جاری و تشریفاتی بیت مکرم شما می‌شود. امام خمینی یک بار سفره نینداخت اما بیت شما در ایام محرم و رمضان و فاطمیه هر شب برای بیست هزار نفر سفره می‌اندازد.»


منبع:

http://www.khodnevis.org/persian/permalink/19856.html

No comments:

Post a Comment