Friday, November 2, 2012

اگر گفتید آقای ولایتی در کجاست؟









من حالا فهمیدم که چرا شاه رو در سال ۱۹۷۹ به آمریکا راه نمیدادند ... چون شاه نرفته بود در "اپوزیسیون" حکومتی که خود به راه انداخته بود.  نوشتار زیر را بخوانید تا منظورم روشن شود.
 
در آوریل ۱۹۸۰، که در دانشگاهی در ایالت نیو یورک دانشجو بودم و نماینده دانشجویان خارجی‌، آقای مک جورج باندی، که مشاور جان اف کندی، رئیس جمهور فقید آمریکا بوده بود را برای سخنرانی به دانشگاه دعوت کردیم تا در مورد سیاست خارجی‌ آمریکا صحبت کند. او در ضمن سخنرانی‌اش گفت "همه صاحب‌نظران میگویند که با انقلاب ایران، آمریکا ایران را از دست داد. من میگویم خلاف آن هست چون این ملایان با نادانی‌ خود خدمت‌هایی‌ در جهت منافع آمریکا خواهند کرد که دوست آمریکا، شاه ایران، هرگز نمیتوانست و نمیکرد. این را شنیده‌اید که هیچ نعمتی بهتر از دشمن نادان نیست......."

۳۳ سال گذاشت. آنهایی که در ایران، در مجلس شورای اسلامی، در هر گردهمایی جمهوری اسلامی، در هر تظاهراتی در تهران، فریاد "مرگ بر آمریکا" را عربده میکشیدند الان کجا هستند؟:
 
 آقای محسن سازگارا، "محقق" در مرکز تحقیقاتی‌ جورج بوش هست.:
 
 آقای محسن کدیور، "محقق" الهیات در دانشگاه دوک در آمریکا هست.:
 
 
 خانم فاطمه حقیقت‌جو "محقق" در دانشگاه بوستون در آمریکا هست:
 
....اگر گفتید رهبر سابق دفتر ادوار تحکیم وحدت در کجاست؟ 
بلی، علی‌ اکبر موسوی خوئینی، در حال حاضر "محقق" امور خاورمیانه در دانشگاه استنفورد.
 
اگر گفتید آقای سید حسین موسویان، طرف مذاکرات هسته‌ی جمهوری اسلامی با دول ۵+۱ کجاست؟
 



 آیا موقعی که آمریکا به این آقایان ویزا‌های دراز‌مدت اقامت میداد نمیدانست که اینها که هستند و چه گذشته‌ ای دارند؟ چرا آقایان ابراهیم یزدی، دکتر سروش، و امثالهم به راحتی‌ به آمریکا میایند و میروند و ویزا میگیرند بدون هیچ مشکلی‌؟

آقای اکبر گنجی کجاست؟ چطور هست که حسین خمینی به راحتی‌ ویزا می‌گیرد...به آمریکا میاید و در محافل بالای سیاسی سخنرانی می‌کند؟

کانادا اخیرا روابط خود با جمهوری اسلامی ایران قطع کرد اما مسئوولان بانکی و مالی‌ ایران که در اختلاس اخیر ۳ بیلیون دلاری در ایران نقش داشتند و سهیم بودند در کجا هستند؟

No comments:

Post a Comment