Sunday, March 9, 2014

تجمع دراویش؛ فضای امنیتی و شليک تيرهوايی


با اعلام قبلی تجمع اعتراضی دراويش در مقابل دادستانی رژيم در تهران، از صبح امروز يگان ويژه و لباس شخصی ها وروديهای مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران را به شدت کنترل می کنند.

طبق اطلاعات رسیده به سایت مجذوبان نور:
از سحرگاه امروز تعداد زیادی نیروهای یگان ویژه و لباس شخصی در خیابان‌های پانزده خرداد، امام خمینی و مسیرهای منتهی به پارک شهر تهران مستقر شده‌اند و فضای امنیتی این مناطق را در برگرفته است.

استقرار اتومبیل‌های ون و اتوبوس‌های مخصوص یگان ویژه در اطراف حسینیه امیرسلیمانی تهران از ساعتی پیش شروع شده و رفت و آمد‌های آن منطقه زیر نظر نیروهای لباس شخصی و امنیتی قرار گرفته است.

بنا به گزارشات رسیده برخورد و بازداشت دراویش گنابادی در مسیرهای منتهی به شهر تهران نیز صورت پذیرفته که تا کنون تعدادی از اتومبیل‌های دراویش در نزدیکی تهران متوقف و ۸ تن از دراویشی که قصد رساندن خود به تهران را داشته‌اند بازداشت شده‌اند.

این گزارشات همچنین از بازداشت یک درویش گنابادی به نام «بصیری از دراویش شهر اندیمشک» نیز در نزدیکی پارک شهر تهران خبر می‌دهند.

بنا به گزارشهای رسیده، در مقابل حسينيهٴ دراويش گنابادی در خيابان بهشت، مأموران تيراندازی هوايی کردند تا جمعيت را متفرق کنند.

No comments:

Post a Comment