Wednesday, May 21, 2014

هشدار: این ویدیو حاوی صحنه های دلخراش است. +18 ,قتل وحشیانه یک جوان مجروح در يكي از بیمارستان هاي قم


ساعت ۱ بامداد ۱۰ فرودین ماه ، یکی از شهروندان قمی ، جوان مجروحی را که توسط جمعی مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود با وسیله نقلیه خود به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی منتقل می کند که همین امر سبب می گردد ضاربین این مرد جوان با تعقیب ماشین ، ضمن وارد نمودن خسارت هایی به خودروی این شهروند فداکار، وارد اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شدند و با وارد نمودن ضربات پی در پی چاقو و قمه به جوان مجروح ، وی را سلاخی نمایند که همین امر موجب جان باختن فرد مضروب می شود. هرچند کادر پزشکی این بیمارستان پس از متواری شدن قاتلین تلاش هایی برای نجات این جوان انجام می دهند اما اقدامات آنان نتیجه ای نداشته و جوان فوت می نماید.
هجوم اراذل و اوباش به داخل این بیمارستان و عدم حضور نیروهای انتظامی محیط را برای عرض اندام و قداره کشی ضاربان و ایجاد صحنه های خشونت بار در بیمارستان شهید بهشتی فراهم می نماید.
همچنین شاهدان عینی در این حادثه بیان داشتند که پرستاران حاضر در این بیمارستان بدلیل نگرانی فراوان از حمله اراذل و اوباش به آنان، روپوش های پزشکی خود را درآورده و در اتاق هایشان مخفی شدند و مامور حراست که تنها سلاحش گاز فلفل بوده پس از تهدید قاتلین مجبور به بازگشایی درب خروج بیمارستان می شود .

دلیل این همه «خشونت» در جامعه چیست؟

No comments:

Post a Comment