Monday, October 31, 2016

به اتهام استفاده از هزینه دولتی برای تهیه غذا ، فود استمپ: میلیونر ایرانی‌ در دام دستگاه قضایی آمریکا!!

به اتهام استفاده از هزینه دولتی برای تهیه غذا ، فود استمپ: میلیونر ایرانی‌ در دام دستگاه قضایی آمریکا
سایت آمریکایی "دیلی بیست" با انتشار گزارشی اشاره می کند که مقام‌های آمریکایی می گویند که یک میلیونر ایرانی که که زندگی شاهانه‌ای در اوهایو داشته است از کوپن‌های غذا و دارو که در آمریکا به فقرا داده می شود سوء استفاده کرده است این در حالیست که این پولدار ایرانی مدعی شده است که به ظاهر پولدار است درحالی که چنین نیست.
به گزارش سایت "خرداد"، این سایت اشاره می کند که این تاجر ایرانی "علی پاسکال محوی" نام دارد و ۶۵ ساله است. او خود مدعی است که بیگناه است. صبح روز جمعه نیروهای پلیس به خانه او حمله کردند خانه‌ای شش هکتاری. آنان کامپیوترها و جعبه‌های اسناد را از قصر ۸۰۰ هزار دلاری او در راسل تاون شیپ خارج کردند. شبکه‌های تلویزیونی دولتی تصاویری را از استخر موجود در آن قصر و خودروهای لوکس لکسوس و بی‌ام دابلیو به نمایش گذاشته اند. دادستان محلی گفته است:"این بسیار ظالمانه است دیدن وضعیت کسی که در خانه‌ای تقریبا به ارزش یک یملیون دلار زندگی می کند و چنین خودروهای لوکسی را دارد و میلیون‌ها دلار در حساب‌های بانکی در خارج از کشور دارد و در عین حال از دیگران کمک می گیرد".
این مقام قضایی اشاره کرده است که محوی به دستکاری و دور زدن نظام کمک رسانی دولتی آمریکا متهم شده برای مدت دو سال ماهانه کوپن غذایی ۳۰۰ دلاری دریافت کرده است که تا به امروز ارزش آن بالغ به ۸.۳۵۸ دلار بوده است. او هم چنین خدمات درمانی برای همسر و سه فرزندش را از دولت دریافت کرده است". گفته شده است که ارزش دارایی‌های او در یکی از حساب‌های بانکی‌اش در سوئیس به ارزش ۴ میلیون دلار است. این موضوعی است که او رد می کند. محوی به دیلی بیست گفته است که این حساب متعلق به پدرش عبدالفتح میرزا محوی بوده است و این پول مذت‌ها پیش توسط یکی از مدیران کسب و کار پدرش به سرقت رفته است.
"دیلی بیست" در ادامه اشاره می کند که تحقیقات پلیس نشان می دهند که خانواده او دست کم ۱۴ حساب بانکی با ارزش ۴.۲ میلیون دلار در بانک‌های مختلف داشته اند اما از ماه مارس سال ۲۰۱۴ میلادی تا فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی اعضای خانواده‌اش از وعده‌های غذایی ۲۰۰ در رستوران‌های محلی داشته اند. آنان هم چنین هزینه‌های ۳۵۰ دلاری برای پرداخت ابونمان تلویزیون کابلی محلی و رفت و آمد در سالن‌های سولاریوم خرج می کرده اند. بن کمک غذایی در ماه فوریه با توجه به اختلاف درآمد ماهانه واقعی خانواده او قطع شد.
پاسکال اما تمام ادعاها را رد کرده است و می گوید که گناهکار نیست و این موارد ساختگی هستند. محوی از شاهزادگان قجری بوده است و پدرش پدر صنایع بالگردسازی در ایران بوده است.

No comments:

Post a Comment