Friday, January 25, 2019

ماموریت شانزده افسر اطلاعات و عملیات ارتش جمهوری اسلامی در قرقیزستان چه بود⁉️!!!!!!..... محرمانه‼️



 ماموریت شانزده افسر اطلاعات و عملیات ارتش جمهوری اسلامی در قرقیزستان چه بود⁉️

 محرمانه‼️

 آیا میدانستید در هواپیمای ۷۰۷ ، جدای شانزده افسر عملیات و اطلاعات ارتش  جمهوری اسلامی و چند تن گوشت گوسفند، دو جنازه کارمندان فراری سازمان پدافند غیرعامل رژیم نیز بوده؟!

 ماه گذشته بود که معاونت فنی اداره امنیت شبکه و داده های سازمان پدافند  غیرعامل کشور به جانشین سازمان ( سردار زارعی )اعلام میکند که ارتباط مشاور سازمان و دو برنامه نویس سازمان که روی پروژه فوق محرمانه ،  طرح‌ریزی، هدایت و راهبری عملیات پدافندی مقابله با تهدیدات نوین دشمن و نقاط حساس و امنیتی مراکز مهم کشور کار میکردند چند روزی است بدون گرفتن مرخصی در سرکار خود حاضر نمیشوند و به تلفن های دسترسی اشان نیز پاسخ نمیدهند!
خیلی زود موضوع با ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور ( سردار جلالی )در میان گذاشته میشود و دستور پیگیری میدانی قضیه داده میشود!

کارشناسان حراست به محل زندگی این افراد رفته و خیلی زود متوجه میشوند که چند روزیست آنها به محل سکونت خود مراجعه ننموده اند!

موضوع سریعا به سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش اطلاع و پس از آن به جهت حساسیت بالا به دبیرخانه شورای امنیت ملی اطلاع داده میشود!

اما بعد از گذشت چند روز  کارشناسان فناوری سازمان پدافند غیرعامل پی میبرند که اثری از پروژه مذکور فوق محرمانه امنیتی که مسئولیت برنامه نویسی طراحی و راهنمایی پروژه  با این سه شخص بوده در سیستم موجود نمیباشد و کاملا کل اطلاعات داده از سیستم دلیت و از دسترس خارج گردیده !

دبیرخانه امنیت ملی از معاونت فنی و امنیت داخله وزارت اطلاعات درخواست کمک میکند!

آنها پس از بررسی پی میبرند که هر سه این اشخاص بطور هماهنگ از کشور خارج شده اند اما به دو مقصد مختلف، تاجیکستان ، ترکیه!

نکته جالب توجه اینکه هر سه این افراد در استخدام شرکت سداد ( شرکت  سداد در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های تخصصی حوزهٔ فناوری اطلاعات و تحت نظارت اطلاعات سپاه و معاونت فنی واجا ) بوده و بصورت پیمانکاری در حال انجام پروژه فوق بوده و از آنجایی که هرسه این افراد جزء ارباب جمعی بسیج سپاه پاسداران بوده و سالها مشغول به انجام پروژه های اینچنینی بوده، گزینش سازمان تازه شکل گرفته پدافند غیرعامل روی انتخاب آنها حساسیت طبقه بندی نداشته و آنها بعنوان نیروهای غیر نظامی مشغول به کار بودند!

از آنجایی که این سه شخص اطلاعات ذی قیمتی را در اختیار داشتند تصمیم بر این شد که دو واحد اطلاعات و عملیات ارتش ( ارتش به این خاطر که سازمان پدافند غیرعامل تابعیت ستاد کل نیروهای مسلح  میباشد )و وزارت اطلاعات به کشورهای ترکیه و تاجیکستان رفته و پروژه حذف فیزیکی این افراد را در صورتی که نتوانستند آنها را زنده به کشور برگردانند انجام دهند!

رایزنی های امنیتی با دو کشور مذکور صورت میگیرد و سازمان اطلاعات ترکیه (میت) قول همکاری را میدهد اما به شرط اقدام مشترک با وزارت اطلاعات نه ارتش رژیم ، اما تاجیکستان بشدت این اقدام جمهوری اسلامی در خاک خود را رد کرده و هرگونه همکاری اینچنینی را نمیپذیرد و تیم عملیات دوم با هماهنگی سازمان امنیت قرقیزستان که مرز خاکی زیادی با کشور تاجیکستان دارند توسط هواپیمای ۷۰۷ ارتش به پایتخت این کشور ( بیشکک ) رفته و تیم عملیات و اطلاعات جمهوری اسلامی تصمیم میگیرد طبق برنامه با همکاری تیم اطلاعاتی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی  در تاجیکستان عملیات شناسایی و رصد را انجام و بلاخره زمینی از قرقیزستان وارد خاک تاجیکستان شده و اهداف خود را  در آپارتمانی در شهر دوشنبه ترور و جنازه آن دو را زمینی همرا یک کامیون بار مواد غذایی وارد قرقیزستان کند و برنامه ریزی میشود جنازه ها را همراه لاشه گوسفندان به ایران برگرداند!

اما بد نیست که بدانید از ابتدا نیز قرار نبود که هواپیمای ۷۰۷ وارد فرودگاه بین المللی ایران شود ، زیرا احتمال خطای انسانی در حمل جنازه ها پیش بینی شده بود ولی در این خصوص اطلاعاتی به خلبان و تیم پرواز داده نشده بود ، پس تصمیم گرفته شد در آخرین لحظه این موضوع به خلبان گفته شود و در ادامه دیدید که آن فاجعه رخ داد و هواپیمای حامل تیم عملیات ارتش سقوط و به سزای اعمالشان رسیدن

No comments:

Post a Comment