Tuesday, June 11, 2019

*محمد رضاشاه چقدر می ارزید؟*




در کشور های عربی ارتقاع برج ها بالا میرود، شعور مردم بالا نمیرود
آسفالت جاده ها نو میشود، پل ساخته میشود، فرودگاه دو طبقه میسازند، جزیره ای درست میکنند، هتل گردان میسازند، اما تفکّر عرب تغییری نمیکند‼️
اکنون که ناو آبراهام لینکلن در تنگه خلیج فارس آمده است، کشور های قطر و عربستان و کویت و امارات اقدام به خرید رآکتور اتمی کرده اند برای مبارزه با سیستم موشک اتمی ایران در این بازی منطقه ای. یعنی باز چند صد میلیارد دلار قرار داد امضاء میشود بعد ناو آبراهام لینکلن می رود ناو آیزنهاور میاید‼️

دوست بسیار عزیزی دارم ساکن آلمان، دیشب از من سئوالی کرد که برای اولین بار شنیده بودم. پرسید: محمّدرضا شاه فقید چقدر می ارزید؟ جواب دادم: منظور تو چیست!؟ خوب خیلی ارزش داشت.
گفت: مثلا چند هزار دلار یا چند میلیون دلار؟ گفتم: نمیفهمم چه میگویی! مگر آدم ها رو با دلار میسنجند!؟ گفت: در سیاست آری‼️ میشینند محاسبه میکنند این مهره چقدر برای ما سود دارد چقدر برای ما ضرر دارد!؟
پرسیدم: خب شاه فقید ما چقدر میارزید؟
گفت: نبودن محمّدرضا شاه پهلوی در طول همین چهل سال ۱۰ بیلیون دلار یعنی ۱۰ تا هزار میلیارد دلار به کمپانی های نفتی و فروشندگان اسلحه سود رسانده است‼️
حالا تو بگو آیا محمّدرضا شاه باید میماند یا میرفت!؟
بهش گفتم: قاطی کردم! میتونی بگی چه جوری شد ۱۰ تا هزار میلیارد دلار!؟ گفت: از روزی که جمهوری اسلامی ایران پیروز شد،
برای حفظ کشور های عربی پول گرفته اند، فقط در جنگ ۸ ساله ایران و عراق از عربستان و کویت بیش از دو بیلیون دلار پول گرفته اند، بعد از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، ۴۷ هزار نیروی نظامی به عربستان و کویت رفت!
این چهل سال به عناوین مختلف بقول ترامپ عرب ها را دوشیده اند .. حالا فهمیدی چرا محمّدرضا شاه رفت؟
*سود رفتن او برای مافیای قدرت و پول فقط در این چهل سال ده بیلیون دلار بوده‼️*
دیشب تا حالا تب دارم 🤕
فکر کردم من گفتم مرگ بر شاه .. اونم رفت 😑

No comments:

Post a Comment