Wednesday, June 17, 2020

نترسید نه از سلبریتی‌ها و‌ نه از سبک مغزهای افراطی !!!

 ‌ نترسید نه از سلبریتی‌ها و‌ نه از سبک مغزهای افراطی. نامه به علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورم: چه کسی به شما مجوز بستن دهان زنان را داده؟ آنچه من در مورد تناقض یک حکومت و حامیانش در مورد دوچرخه سواری زنان گفتم سوال میلیون ها زن ایرانی است که سالها دهان‌شان را با همین تهدیدات بسته‌اید. به من می‌گویی دهان کثیفت را آب بکش و اسم اهل بیت را با احترام بیاور و به اهل بیت تهمت نزن! کدام تهمت؟ من گفتم اگر متعصبان میگویند دوچرخه سواری زنان ایرانی باعث تحریک مردان میشود پس چرا سالها از عظمت شترسواری و اسب سواری زینب و فاطمه روضه خواندند؟ این پرسشگری بی‌احترامی به اعتقادات شماست؟در قرن ۲۱ زندگی میکنیم. اگر حکومت با خشونت دهان ما زنان را بسته تا پرسشگری نکنیم شما ورزشکاران و سلبریتی‌های کشور چرا پرسشگری را تاب نمی‌آورید؟ با اتکا به چه چیزی به جای اینکه قهرمانانه کنارمان باشی قلدرانه فرمان سکوت می‌دهی؟ مدال قهرمانی‌ات؟ مرام ورزشکاری‌ات؟ یا غیرت مذهبی‌ات؟ بعد از آنکه واکنش «غیرتمندانه‌»‌‌ات در رسانه‌های حکومت منتشر شد عاشقان اهل‌بیت در شبکه‌های اجتماعی مرا تهدید به تجاوز و قتل کرده‌، دستور ریختن خون داده و بسیجی‌های…




No comments:

Post a Comment