Thursday, July 9, 2020

من یکی از مقامهای ارشاد پزشکی و بازنشسته ایرانی هستم. مقیم چین هستم و البته بصورت کاملا اجباری در چین زندگی میکنم ..



ایران قرار نیست با یک قرارداد( ترکمن چای) برای ۲۵ سال به چین واگذار شود و آنهم تنها قسمت کوچک و ناچیزی از آن...

ایران میرود که برای همیشه مستعمره چین شود. چین با فرستادن کرونا به سرتاسر دنیا تنها چند هدف را دنبال میکرد: آزمایش اولیه و میزان خسارت مالی و کشتار انسانی و البته درگیری جامعه جهانی و اتفاقات پیرامون آن.

زمانی که دنیا به فکر ساختن بمب اتم بود، چین افکارش را در جهت ساخت انواع ویروس ها و میکروب های مختلف  از ساده تا پیچیده بود. چینی ها معتقد بودند که نیازی به شلیک گلوله و بمب نیست...! 
راههای بسیار زیرکانه هوشمندانه خلاقانه وجود دارد. من از شما می‌پرسم، سپاهی، بسیجی ایرانی، کوتاه‌ترین راه بهترین و راه چیست؟؟؟ 
آیا ساختن میکروب یا ویروس به راحتی قابل انتقال نیست؟؟ و آیا به راحتی نمی‌توان جامعه ای را آلوده کرد؟؟
اما خبر بد برای مردم ایران این است که چین ساخت یک میکروب بسیار وحشتناک را تا یک سال دیگر به پایان می رود و بعد از یک سال شاهد فروپاشی تدریجی ملت ایران خواهیم بود.
این میکروب وحشتناک و ترسناک کیفیت به مراتب خطرناکتر از  کرونا دارد. می‌شود گفت تا ۶ برابر خطرناک است ویروس کرونا است و سرعت انتقال آن از یک شخص به شخص دیگر کسری از ثانیه است.
این میکروب قادر است به یک نسل کشی وحشتناک در تمام طول تاریخ بدل شود.
به طوری که شما نسل کشی انگلیسی‌ها را که جمعیت ایران را به ۹/۳ دهم میلیون نفر رساند را به کلی فراموش می‌کنید.
هدف قرارداد ۲۵ درصدی نیست!! هدف آوردن ۵ هزار سرباز ویژه  چینی به خاک ایران نیست, هدف تسخیر کل ایران است. خیلی زود خواهید دید که پول ایران تبدیل به پول چین خواهد شد.

میکروبی که چین در حال ساختن آن است و به خط پایان نزدیک می‌شود. این میکروب وحشتناک کشنده، در آب آشامیدنی و مواد غذایی و غیره قرار است که فعال شود.
نسل کشی که شاید ۸۰ تا ۹۰ میلیون ایرانی تبدیل به ۷ میلیون ایرانی شود و بقیه آنها را چینی ها تشکیل خواهند داد،،! 
 چینی ها جنین مرده انسان را میخورند و هر چیزی که انسان از به یادآوردنش حالت تهوع به خود دست می دهد. این کشور بسیار بزرگ با جمعیت بسیار فراوان که باید آنها را در جایی  روی کره زمین جا داد و آنها را سیر کرد، به کجا میتوانند بدون جنگ حمله کنند و انجا را تصور کنند، ایران مقصد انهاست.  ایران به زودی نابود خواهد شد...! 
روزی سپاه پاسداران، بسیجی‌ها خواهند فهمید که چه خدمتی به چینی‌ها کرده‌اند. روزی زن و فرزندانتان التماس چینی ها خواهند کرد که فقط کشته نشوند. بسیار فاجعه آور و خطرناک است که می‌توانند هر انسان را کمتر از ۵ دقیقه به مرگ نزدیک کند... 
 جامعه جهانی نمی‌تواند با این میکروب مقابله کند چرا که چین می تواند تهدید بزرگی برای سایر کشورها باشد...! 
چینی ها میتوانند این میکروب را به سایر کشورهای دیگر مثل کرونا انتقال دهد...............
 حالا ببینید بمب اتم خطرناکتر است یا میکروب ساخت چینی ها؟؟ چینی ها در حال ساختن آن هستند و قرار است که روی مردم ایران آن را آزمایش کنند.
محمد جواد ظریف، خامنه ای، روحانی و سپاه پاسداران و تمام تیم آن ها بزرگترین خائنان کره خاکی هستند و حتی اگر انها را تیکه تیکه هم بکنید هیچ دردی از مردم ایران دوا نمی شود، مردم ایران آرزو میکنن فقط یک روز دیگر زنده بمانند، اما هرگز این اتفاق نمی‌افتد. چین ها اعتقاد دارند که بهتر است مردم ایران نباشند ولی تمام خاک و ثروت آنها برای چینی‌ها باشد. بمب اتم هیروشیما ژاپن را نابود کرد. درس بزرگی که چینی ها گرفتند این بود، میکروب بهتر از بمب است. مردم ایران را از بین می‌بریم آنهم تنها با یک میکروب کوچک.. کشور آنها را
صاحب میشویم، بدون خرابی بدون بمب.

مردم ایران از وحشت کرونا نترسید و به خیابانها بیایید و جلوی این قرارداد نگین را بگیرید، قبل از اینکه این قرار داد جان شما را بگیرد..
. سپاهی و بسیجی خیانت خود را به کشور خود کنار بگذارید و بدانید که زن و فرزندان شما کشته خواهند شد،، یا برده چینی‌ها...
 میکروب بسیار پیچیده ای که می‌تواند در ظرف ۵ دقیقه یک انسان را به کام مرگ ببرد. از مشخصات این میکروب فقط آن را باید به شما بگویم که بعد از مرگ باید آن را آتش بزنید نمی‌توانید آن را دفن کنید.

من امیدوارم که مردم ایران غیرت کنند مثل کاوه، سیاوش، رستم یکبار دیگر خاک ایران را نجات دهند. ایران این بار نه در شاهنامه بلکه در عصر وحشیگری و گرسنگی چینی‌ها  میرود که از صحفه روزگار محو شود.
با خودتون تا حالا فکر کرده اید!! چرا چین ارزانترین کارگران دنیا را دارد، آنها بیشتر چند ساعت نمی‌خوابند و هر غذایی را می‌خورند. تمام جنس های آنها بی کیفیت و ارزان است و در تمام دنیا پخش میش


ود. آنها هدف دارند و هدف آنها استارت خورده است، از ایران شروع می شود و شما شاهد یک امپراتوری بزرگ از نوع چینی خواهیم بود.

غیرت کنید و نترسید. یک درصد ایران دارد برای ۹۹ درصد ایران برنامه ریزی میکند. مرگ پشت درب هاست.
بپا خیزید قبل از اینکه زنده زنده سوزانده شوید.
 

No comments:

Post a Comment