Tuesday, August 24, 2021

اگر هزار نفر شهادت میدادند که در زندان‌ها چنین رفتارهایی می‌شود، خودشان محکوم به ضدیت با انقلاب و اسلام بودند و صدای هرکسی از علما هم در می آمد او را ضد انقلاب معرفی می‌کردند که عقلش زائل شده است.

 اما حالا که فیلم‌های مرتبط با زندان اوین منتشر شد و رسما تایید شد، به بهانه اینکه ضد انقلاب سو استفاده نکند آقایان باز سکوت کردند و فریادشان بلند نشد!

اینجاست که پرچم دینی که این آقایان برافراشته اند در مقابل فطرت عدالت خواه و ظلم ستیز آحاد مردم قرار می‌گیرد و همیشه فطرت بر تعصب دینی ظاهری بالاخره پیروز خواهد شد! (در اغلب افراد)

آیا پیامبر اکرم ص یا امیرالمؤمنین ع درمورد افشای رفتار کارگزاران خودش بخاطر پایین آمدن اعتبار حکومتش در نزد دیگران، ساکت مینشست؟ واقعا اجازه می‌داد اگر ظلمی می‌شود صدایش در نیاید؟ یا اینکه مدیر زندانهایش را فورا و علنا مجازات میکرد (چیزی که دنیای امروز هم برای برقراری عدالت یا حتی حفظ حکومت خود به آن رسیده است)؟ واقعا رویه دین این بود که هیچ گونه رسوایی برای خودی ها اتفاق نیوفتد و لو هر کاری بکنند؟ هر چقدر هم منحط بشوند باید ماستمالی کرد ، چون کفار سو استفاده میکنند؟ این سکوت‌ها از روی تقوا است؟ این است دین؟ این است اسلام؟ این است خدا؟


No comments:

Post a Comment