Tuesday, April 12, 2022

روزنامه دومینیکن فرانسه.. خبرهایی در گوشه و کنار ایران و جهان اتفاق افتاده که هیچ رسانه داخلی ایران حق انتشار آنها را ندارد . چند دقیقه وقت بگذارید با دقت بخوانید .



در توافق قبلی پیش از تایید توافق یعنی حداقل دو سال پیش از آن تمام شرکت‌های خارجی با انبوهی واردات ،،وارد ایران شدند ، همچون شرکت رنو فرانسه ،،،

اما تمامی این شرکت‌ها در سال ۴۰۰ حتی دفاتر خود را هم بفروش رساندند .حتی شرکت‌های چینی کارکنان خود را کاهش داده‌اند. (این سیگنال اول )

سیگنال دوم حوادثی است که اینروزها توسط افغانها از گوشه و کنار کشور شنیده می‌شود...

حادثه حیاط آرامگاه امام هشتم شیعیان مشهد است ،،،آنانکه به این مکان رفته‌اند می‌دانند که قبل از ورود بازرسی و تفتیش بدنی و نصب دوربین‌های امنیتی در قدم به قدم این مکان به وفور به چشم می‌خورد. ضارب یکی از نیروهای سپاه قدس از لشگر فاطمیون افغانستان است .او در رضایتنامه استخدام خود مرگ را به هر  شکل پذیرفته است و بابت آن خانواده‌اش پول زیادی دریافت می‌کند..خوب او چگونه سلاح سرد همراه خود برده و سه نفر را در سه فاصله متفاوت و از همه مهمتر در میان انبوه جمعیت  مورد حمله قرارداده است ..

این توهمی بیش نیست که باور کنیم او این کار را انجام داده است ،،مهم تر از همه اینکه دوربین‌های امنیتی هیچ فیلمی را منتشر نکرده‌اند. 

قرار نیست در این پیش بینی کار تحقیق پلیسی انجام بدهیم ..

در یک فیلم دیگر در مرز دوغارون مرزبانی ایران دروازه‌های مرزی را باز نموده و هزاران افغانی آموزش دیده طالبان سوار بر خودرو بدون توقف وارد کشور شدند و تعداد زیادی از آنها در ایرانشهر و دیگر شهرها و از همه مهمتر به سمت تهران آمده اند ،،،حدودا تا امروز حدود ۶میلیون افغانی وارد کشور شده اند که معادل از هر ۱۴ ایرانی یک افغانستانی است ....

دو روز گذشته مجلس جلسه مخفی داشته و نمایندگان تهران وزیر کشور را احضار کردند ...

روزنامه دومینیکن فرانسه 

روزنامه حزب مخالف فرانسه است که از مخالفین حکومت ایران است .

این روزنامه از یک توافق مخفی در سال ۲۰۲۰ بین طالبان و امریکا سخن گفته است ، 🦻🏽🦻🏽🦻🏽

نویسنده مدعی است فشار اقتصادی بر مردم در حال انفجار است و برجامی امضاء نمی‌شود. که این خود فشارهای اقتصادی را چندین برابر خواهد کرد و شروع یک درگیری اجتناب ناپذیر است .

اما نکته اصلی مورد اشاره این نویسنده جالب و خونبار است ،،،

خیانت تاریخی ،، قتل عام مردم ایران توسط طالبان با کمک حکومت حاکم ...

حکومت بین شیعه و سُنی جنگی را مهندسی کرده پشت دربهای بسته که بازکردن این دربها نزدیک است ....

ریختن خون هر شیعه برای یک سُنی آرزوست و او معتقد است که با اینکار به بهشت می‌رود...از خدمات ولایت فقیه به مردم ایران 

لذا نویسنده این مقاله با اشاره به منابع اطلاعاتی معتبر از داخل ایران و حکومت طالبان دو موضوع را در ماهای آتی پیش روی مردم ایران اتفاق خواهد افتاد .او از سیاست‌های جدید دولت آمریکا می‌گوید، ،آمریکا برای آسیب‌ زدن جدی به روسیه ،،اکراین را قربانی کرد ،در این سیاست آمریکا و ناتو یک سرباز هم از دست نمی‌دهند، ،ولی پیشرفته ترین تجهیزات نطامی را در اختیار اکراین قرارداد و نبرد رو در رو را به اکراین واگذار کرد و خود به جنگ اقتصادی و سایبری با روسیه همراه با هم پیمانانش رفت ..

آنها معتقدند دیگر نباید با دشمنان خود رو در رو  وارد جنگ شوند و این سیاست راهبردی جدید آمریکا است .شما در نظر بگیرید که چگونه طالبان ظرف چند روز افغانستان را اشغال کرد و تا بحال یک آمریکایی آسیب ندیده و در هیچ گوشه‌ای از دنیا طالبان علیه منافع آمریکا دست به هیچ عملیاتی نزده است .

لذا پس از لغو مذاکرات و ترک میز مذاکره کنندگان در برجام ....

مردم ایران توسط اشخاص و افرادی با نفوذ حزبی اقدام به شورش‌های خیابانی می‌کنند و این درگیری‌های بصورت گسترده شهرهای ایران را در بر می‌گیرد 

 ودر همین زمان مسئولین حکومتی اموال و دارایی‌های خود را جمع کرده و به همراه یا پس از خانواده های خود از کشور فرار می‌کنند. 

و نیروهای طالبان با قتل عام مردم ایران کشور را اشغال می‌کند، دقیقا همچون حمله به افغانستان 

مدیران و سران قدرت در ایران آنقدر درگیر فساد و غارت و دزدی هستند که بلافاصله پس از ورود طالبان از کشور خواهند گریخت .

تمام این شرایط در حال حاضر در ایران به همان شکل است که در افغانستان بود ، با این تفاوت که آنها سُنی بودند ولی مردم ایران شیعه هستند .

نویسنده این مقاله بی‌توجهی مردم ایران را باعث برنامه ریزی طالبان و هماهنگی حکومت با آنها برای یورش به ایران عنوان می‌کند، و معتقد است که مردم ایران 

از نظر علوم سیاسی و تجزیه و تحلیل مسایل بسیار ضعیف ولی از نظر خرافه پرستی و دینداری متعصبانه دارای اعتقادات محکمی هستند 

متاسفانه ...

 مردم ایران باید بدانند که آنچه در این قبیل روزنامه ها منتشر میشود بیشتر سیاست‌های آمریکا و غرب و بویژه گلوبالیستها است که از طریق همین رسانه ها و روزنامه ها بصورت نامحسوس اعلام و سپس اجرا می‌شود. 

لطفا این پیام را جدی بگیرید و مراقب فرزندان و خانواده خود باشید .

هیچ یک از پیش بینی های این روزنامه فرانسوی وابسته به جناح یهودی ها شوخی نیست .

جدا از اینکه آمار پروازهای خارجی خانواده های مسئولین را از آژانس های مسافرتی میتوانید بررسی کنید .

No comments:

Post a Comment