Thursday, November 30, 2023

شهردار لندن - مسلم.. شهردار بیرمنگام - مسلمان.. شهردار لیدز - مسلم.. شهردار بلکبرن -..............................لطفا بخوانید.

آیا میدانستید؟؟ حقایق واقعی را دریافت کنید. 😳😳

▪ شهردار لندن - مسلم.. شهردار بیرمنگام - مسلمان.. شهردار لیدز - مسلم.. شهردار بلکبرن - مسلم.. شهردار شفیلد - مسلم.. شهردار آکسفورد - مسلم.. شهردار لوتون - مسلم.. شهردار اولدهام - مسلمان.. شهردار راکدیل - مسلمان.. همه اینها تنها توسط 4 میلیون مسلمان از 66 میلیون شهروند در انگلیس به دست آمد:_ امروز بیش از 3000 مسجد مسلمان در انگلیس وجود دارد. بیش از 130 دادگاه شرعی مسلمانان وجود دارد. بیش از 50 مجلس شریعت مسلمانان وجود دارد. 78 درصد از زنان مسلمان کار نمی کنند و تحت حمایت دولت + مسکن رایگان هستند. 63 درصد مردان مسلمان با حمایت دولت + مسکن رایگان کار نمی کنند. خانواده های مسلمان با میانگین 6 تا 8 فرزند که تحت حمایت دولت هستند مسکن رایگان دریافت می کنند. حالا هر مدرسه ای در بریتانیا موظف است در مورد اسلام درس بدهد! و تمام اروپا نمی توانند در مورد سیاست مهاجرت تصمیم بگیرند؟ یکی از راه‌های مبارزه با این پدیده، ادامه انتشار این اطلاعات در سراسر ایالات متحده، اروپا و جهان، اطلاع‌رسانی به شهروندان بی‌سواد است که عمدتاً به رادیو گوش می‌دهند و تلویزیون تماشا می‌کنند و همیشه روزنامه‌ای را نمی‌خوانند که هیچ‌کس این موضوع را بیشتر فاش نکند. حقیقت خطرناک!

   تا به امروز ندیده ام که این اطلاعات از رسانه های جهان به طور کلی و رسانه های اروپایی به طور خاص عبور کند.

   آیا تا به حال چنین اطلاعاتی را در رسانه ها دیده اید؟ لطفاً آن را منتقل کنید تا جهان با فاجعه آینده بیدار شود، زیرا ممکن است حماس، القاعده، اخوان المسلمین، جهاد مسلمین، حوثی ها، داعش و انواع شرورهای دیگر در راه باشند در حالی که بسیاری از افراد غافل و نادان ممکن است در راه باشند. از آرمان آنها حمایت کنند درسی که غرب باید بیاموزد و به سرعت درونی کند:

فرهنگ مسلمانان بی سر و صدا به غرب هجوم آورده است و آنها در حال تیز کردن پنجه های تیز و ویرانگر خود هستند. فرانسه 5 میلیون مشکل، انگلیس 4 میلیون، آلمان 3 میلیون و اسپانیا حدود 2 میلیون، آمریکا حدود 500 هزار و در غرب بی نهایت مسجد دارند. آنها مخفیانه عمل می کنند و برخی از آنها در حالی که لانه سازی می کنند صلح آمیز به نظر می رسند، اما وقتی به اکثریت می رسند، قوانین خود را تحمیل می کنند و خشن می شوند. امروز در رسانه ها آنها را در تظاهراتی که در فرانسه برگزار شد، در کنار رهبران غرب، کمی خجالتی و ترسیده دیدیم، اما فردا با دلارهای خود به تروریست های خونین اسلامی کمک مالی می کنند. درسی دیگر برای غرب!! زمانی که یک رهبر عرب خواستار ساخت مسجد در غرب می شود، رهبران غربی باید قدرت ساخت کلیسا در کشورهای عربی را مطالبه کنند. اگر جایز نیست، نگذارید مسجد ساخته شود. اگر این پیام را برای خود نگه دارید، بخشی از مشکل خواهید بود. لطفا این را پخش کنید تا دنیا بیدار شود!!!

No comments:

Post a Comment