Monday, June 24, 2024

از اعدام های دهه ۶۰ تا مهساامینی| گفتگو با مصطفی پورمحمدی؛ نامزد انتخابا..........کم کم دارم فکر می کنم ‌من دستور همه قتل‌ها را دادم .!!!!!!!!!!!!!!!



جالبه چیزهایی رو که حق شهروندیه اونم حق شهروندی در سطح بسیار پایین مثل اینترنت از ما میگیرن بعد همون رو به عنوان یه امتیاز .با منت بهمون میدن که ما رای بدیم چقدر شما دست و دلباز هستید ،آقا خودتون هستید و جد و آبادتون (رای بی رای)ما دیگه گوشامون مخملی نمیشه
25
در رابطه با دهه ۶۰ سوال میبایستی این باشه، چرا جوانیکه در زندانه و هیچ دستی در حمله مچاهدین به غرب ایران نداشته بایستی دوباره محاکمه و اعدام کرد۔
10
کم کم دارم فکر می کنم ‌من دستور همه قتل‌ها را دادم .
95
جالبه همین اقا ویدیو تبلیغاتی داخل یوتوب میزارع اما خودش رأی به فیلترینگ میده
95
کار خدا رو ببین.... دقیقا همین حرفارو آقای هویدا گفت که من اینکارو،کردم اون کارو کردم..اینا مسخرش،کردن بردنش،پشت درحیات خلوت کشتنش..‌..این داره تقاص پس میده
10
با دیدن این مصاحبه بیشتر مطمعن شدم که نباید رای داد .
47
فقط یک جنایتکار میتواند اینگونه ادعا داشته باشد!!!!!

No comments:

Post a Comment