Friday, September 20, 2024

نفوذ درتجهیزات ارتباطی حزب الله،طرح پانزده ساله اسراییل،نقش شرکت های صور...

وقوع انفجار‌های مرگبار در لبنان نگاه‌ها را به سمت شرکت «بی‌ای‌سی کانسالتینگ» (BAC Consulting) و مدیرعامل آن سوق داده که به عنوان عامل فروشنده وسایل ارتباطی به حزب‌الله معرفی می‌شود. این شرکت در محله‌ای آرام در پایتخت مجارستان قرار


 وزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که اسرائیل یک شرکت ساختگی به نام B.A.C تاسیس کرده و آن را به‌عنوان یک تولیدکننده بین‌المللی پیجر مستقر در مجارستان جا زده است و حداقل دو شرکت پوششی دیگر برای پنهان کردن هویت افسران اطلاعاتی اسرائیل ایجاد کرده است.

بی‌ای‌سی کانسالتینگ در ماه مه ۲۰۲۲ به‌عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رسیده و مدیر عامل آن خانم «کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو» نام دارد. او خود را در لینکدین به عنوان مشاور استراتژیک و توسعه‌دهنده کسب‌وکار با مدرک دکترا معرفی کرده است. او همچنین خود را عضو هیئت مدیره «موسسه ارث چایلد» معرفی کرده، اما این گروه کریستیانا را در فهرست اعضای هیئت مدیره خود نیاورده است. وب‌سایت شرکت بی‌ای‌سی کانسالتینگ که از روز چهارشنبه دیگر در دسترس نیست، زمینه‌های تخصصی این شرکت را به‌عنوان «محیط زیست، توسعه و امور بین‌الملل» توصیف کرده است. رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که «کریستیانا آرسیدیاکونو-بارسونی» طی تماسی با یک خبرگزاری ایتالیایی هرگونه دخالت در این ماجرا را رد کرد و قبل از قطع سریع تماس گفت: «من پیجر نمی‌سازم. من فقط یک دلال هستم. فکر می‌کنم شما شخص اشتباهی را گرفته‌اید.» سخنگوی نخست‌وزیری مجارستان نیز در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «مقامات تایید کرده‌اند که شرکت مورد نظر یک واسطه تجاری است و هیچ سایت تولیدی یا عملیاتی در مجارستان ندارد.» دولت اسرائیل درباره این عملیات پیچیده اظهار نظری نکرده است. کابینه جنگ اسرائیل اول همین هفته گفته بود بازگشت نزدیک به ۷۰ هزار شهروند اسرائیلی به خانه و کاشانه‌یشان در شمال این کشور و در مرز با لبنان، یکی از اولویت‌های جنگ است.

انتقـام وحشیـانه انقلابیون تندرو از مامورین سـاواک! (آلـت ساواکی ها رو ب...

یک زلزله مهیب دیگر در قلب محور شرارت؛ ابراهیم عقیل، جانشین فواد شکر هم ت...

و میهنی که آغشته با طعم "خُون" هم میهن است...


 

بلاگر نماز میت


 

شاهزاده رضا پهلوی در بخشی از سخنرانی امروز خود در نشست شورای اسرائیل-آمریکا در واشنگتن درباره حمایت آمریکا و اسرائیل برای عبور از جمهوری اسلامی گفت: «از طریق این شراکت و اقدام هماهنگ می‌توانیم آزادی مردم ایران، امنیت اسرائیل، ایالات متحده، جهان عرب و فرصتی واقعی برای آینده‌ای روشن برای فلسطینیان را به دست آوریم».


 

فورى 🇱🇧 اعتراضات مردمی بر علیه جنگ طلبی گروه تروریستی حزب الله حال اين مردم لبنان هستند كه از جنگ طلبى اين گروه به خشم آمدند


 

سالار وطن‌شناس از آسیب دیدگان چشمی اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، با انتشار ویدئویی به مجروح شدن مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی در بیروت که بر اثر انفجار پیجر از ناحیه هر دو چشم آسیب دیده است، واکنش نشان داد. وطن‌شناس در این ویدئو خطاب به سفیر جمهوری اسلامی گفت: «تاریکی چطور است؟ آیا دلت برای رنگ خاصی تنگ شده؟استرس نداری که ممکن است تا آخر عمر کور باشی؟ دو سال پیش چند برابر اینها را سر من و ماها آوردید». این آسیب‌دیده چشمی افزود: «نمی‌دانم چوب موسی است یا آه بچه‌ها اما کمی از دردی که کشیدم را بکش». سالار وطن شناس در ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شهر کرج، از ناحیه صورت، گوش، گردن و قفسه سینه مورد اصابت بیش از ۲۰ ساچمه قرار گرفت که در این جریان چند ساچمه مستقیم به چشم راستش برخورد کرد.


 

حال و روز نیروهای مقاومت!


 

Insight From Experts On Israeli Strike That Killed Hezbollah Commander I...

Israel claims top Hezbollah commander killed in airstrike on Lebanese ca...

«اسرائیل با استفاده از سه عامل دستگاه‌های ارتباطی حزب‌الله را منفجر کرد»

فوری: ورود کوماندوهای اسرائیل به خاک ایران و قـــتل عام چندین سپاهی

اعتراف حسن نصرالله به پایان کار، همزمان با آغاز راه برای شاهزاده رضا پهل...

IAC Summit

در رویارویی ساعات آینده اسراییل و رژیم آخوندی، چه کسی برنده است؟

Thursday, September 19, 2024


 

How Lebanon Walkie Talkie Explosion Happened? Israeli Airstrikes #israel...

ماجرای نفوذ به وسایل ارتباطی در لبنان | تحلیل‌ها چه می‌گویند؟

New phase of war - is Lebanon facing Israel invasion?


 

در موج دوم انفجارها، بی‌بی از رگ گردن به سیدعلی نزدیک‌تر شد!!!

بنا بر اطلاعات سایت World art Dubai تعداد ۱۴ اثر از ۳۰ اثر ارزشمند هنرمندان ایرانی که از موزه امام علی خارج شدند در کشور امارات و شهر دوبی فروخته شده‌اند و از ۱۶ اثر دیگر خبری نیست. پنج اثر از عنایت‌الله نظری‌نوری چهار اثر از علی‌اکبر صادقی، دو اثر از هانیبال الخاص، رضا هدایت و رضوان صادق‌زاده و یک اثر از آیدین آغداشلو، محمود جوادی‌پور، حسین محجوبی، صادق تبریزی، احمد خلیلی‌فرد، خسرو خسروی، آنه محمد‌تاتاری، حبیب توحیدی، مهدی حسینی، احمد وکیلی، علی ذاکری، طاهر شیخ‌الحکما، علی شیرازی، نعمت لاله‌ای و بابک خدابنده از موزه امام علی خارج شده و سر از دوبی درآورده‌اند. ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران چند روز پیش اعلام کرده بود: ارزش یکی از این آثار فقط ۳۰ میلیارد تومان بوده است.


 

عملیات هالیوودی اسرائیل زیر عبای حسن نصرالله - پاسخ آمریکا به پزشکیان

روایت ایرج مصداقی ازعملیات تاریخی موساد در انهدام پیجرهای حزب الله؛روایت...

مقایسه کیفیت ساخت صندوق صدقات با خودرو های داخلی !!!


 

شلیک اسرائیل به چشم خامنه‌ای در لبنان؛ چطور موساد از رگ گردن هم به رهبر نظام نزدیک‌تر شد‌؟


 

نابودی مجری صداوسیما توسط کارشناس عجیب: بگم حجابت بیرون استودیو چطوری بود؟

Wednesday, September 18, 2024

تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها از انتقال مصدومان حادثه انفجار پیجرها در لبنان به ايران جهت ادامه روند درمان حکایت دارد. بر اساس گزارشات يك تيم درمانى و امدادى جمعيت هلال احمر باحضور رئيس اين جمعيت براى بررسى روند درمان و همچنين انتقال مصدومان به ایران جهت ادامه روند درمان، سحرگاه امروز به بيروت اعزام شدند.


 

عملیات بی‌سابقه اسرائیل و احتمال حمله اسرائیل به حزب‌الله و شروع جنگ


 

اینجا آبشار سنگ درگاه واقع در مازندران شهر آمل تعداد افغانستانی رو مشاهده کنید... در قلب ۱۵ کیلومتری جنگل ... هر کدوم ۳ تا ۴ بچه ...


 


 


 


 


 


 


 

هزینه عربعین از جیب ملت فقیر ایران ... فقط اندیشه کن و بیدارشو...!!!!!!!!!!


 

حسن نصرالله چگونه در دام عملیات فریب اسرائیل افتاد و چند هزار نیروی حزب الله را ناکار کرد؟


 

شارلی هبدو نشریه فکاهی فرانسوی عکسی از یوزپلنگ ایرانی گذاشته که دارد به عراق یمن سوریه ولبنان شیر می دهد اما توله یوز ایرانی سهمی از شیر مادر ندارد و گرسنه مانده در حال تماشای غارت شیر مادرش / وطن است.


 

بازی قشنگی شده! مدیر اون شرکت تایوانی که عاغایون ادعا میکنن ازش ۵۰۰تا #پیجر خریدن و میخواستن همه چیو بندازن گردنش، گفته این پیجرها فقط برچسب برند #آپولو_تایوان روش خورده اما تولید شرکت ما نیست و بارکدها با موجودی و تولیدات ما نمیخونه و از دم تقلبی هستند!




 

تست صبحگاهی، از امروز در تمامی پادگان‌های حزب الله ...


 


 

لحظه سقوط یکی از اعضای حزب‌الله از پنجره به دنبال انفجار بی‌سیم او، در ویدیوی منتشر شده دیده می‌شود. این حادثه در جریان انفجارهای اخیر در بیروت رخ داد.


 

Walkie-talkies explode in Lebanon day after pager attack

Hezbollah radios explode in new wave of attacks in Lebanon

Walkie-talkie explosions reported in Lebanon after deadly pager attack

فوری: موساد با یک عکس محرمانه، مسئولیت تـرور رئیسی را بر عهده گرفت

آخرین اخبار شگفت‌آور از حمله محیرالعقول اسرائیل به حزب‌الله لبنان!!!

دور دوم حمله به حزب‌الله و انفجار بیسیم‌ها پس از پیجرها در گفت‌وگو با جو...

Tuesday, September 17, 2024


 

تصویری از رزمایش و رژه بعدی حزب الله 🤣


 




 


 


 

کلان پروژه فاو عراق _زنگزوری در جنوب , کلان پروژه فاو یا مشروع الفاو الکبیر در 54 کیلومتر مربع در حال تاسیس است و دارای ده‌ها اسکله است و هم چنین سه شهر صنعتی و تجاری و گردشگری را دربر می‌گیرد. پروژه بزرگ فاو با پیش بینی هزینه 4.6 میلیارد یورو و پیش بینی 99 میلیون تن انتقال کالا در سال اکنون در حال تکمیل است و در آینده نزدیک چین و ژاپن و جنوب شرق آسیا را از طریق عراق و ترکیه به اروپا وصل می‌کند. بر خلاف ایران که در جنوب 4900 کیلومتر ساحل دارد عراق با احتساب خور عبدالله حدود 80 کیلومتر ساحل دارد.


 

در این فیلم ۵/۱۵دقیقه افشاگری #شارمین_میمندی نژاد بنیان گذار خیریه «جمعیت امام علی» در نخستین مصاحبه اش بعد از آزادی از #زندان و خروج از #کشور از ک_و_د_کان آسیب دیده ای میگوید که در ساختارهای نظام تبدیل به نیروی سرکوب س_پ_اه و نهادهای امنیتی در اعتراضهای مردمی می شوند


 


 

پشمام به سرعت عمل


 

"Mohammed was a pedophiIe. Islam is evil, violent, hateful, barbaric and incompatible with freedom!” You agree with Geert Wilders?


 

ترانه اوا دولم کجاست!؟ شومبولم کجاست؟! #پیجر


 

اسرائیل، پیجرها، موبایل‌ها و بی‌سیم‌های ده‌ها نفر از اعضای حزب‌الله را به طور همزمان و در یک حمله عجیب و غریب سایبری منفجر کرده که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست حزب‌الله منجر شده است! در برخی موارد چون پیجر و موبایل در جیب شلوار آنها بوده، آلت تناسلی تروریست‌ها منهدم شده!





 

😅✌️ آیا آماده پخش فیلم خاک بر سری مشاور رییس جمهور هستید؟

پیوستن دختر رفسنجانی و مشاور احمدی‌نژاد به یاسمین پهلوی، نشانه چیست؟!!!

چشم‌انداز: حمله سایبری بی‌سابقه اسرائیل به حزب‌الله لبنان

آتش‌بازی نیابتی خامنه‌ای با تاکتیک تازه؛ حوثی‌ها سلاح انتحاری تمام‌وقت تهران علیه اسرائیل


 

زخمی شدن سفیر ایران در لبنان

حسین رونقی با انتشار یک فایل صوتی، از تهدید شدن خود توسط نیروهای امنیتی ...

Monday, September 16, 2024

سیاست با مراد ویسی: تلاش خامنه‌ای برای نادیده گرفتن مولوی عبدالحمید

!!!!!!!!!!!


 

ایران در مرزهای شرقی(افغانستان) در حال کشیدن دیوار به طول ۹۳۰ کیلومتر است


 

حالا که فایزه هاشمی با نامه اخیرش حسابی از خجالت هم بندی هایش درآمده بد نیست روایت مهدی طالب را از اولین دستگیری اش ببینید که حاوی نکات ارزشمندی است


 

عراقچی گفت باید جلوی تجمعات ایرانی‌های خارج از کشور رو بگیریم، شما جمعیت رو نگاه کن، باز هم جمهوری اسلامی و نوچه‌هاش شکست خوردن #زن_زندگی_ازادی


 

احسان مولایی، رزمی‌کار ساکن آلمان و قهرمان کیک‌بوکسینگ این کشور با پیروزی مقابل حریف خود موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی آلمان را کسب کند. مولایی طبق وعده پیشین، قهرمانی خود را به نوید افکاری و امین بذرگر جانباختگان راه میهن تقدیم کرد.


 


 

جدال جذاب امیر طاهری و منصور فرهنگ در مناظره‌ای داغ که نمونه‌اش را ندیده...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!🌷بعداز مدفوع و پیراهن رسول الله که در افغانستان پیدا کردن حالا سر بریده آلت تناسلی ( ختنکاه ) پیمبر در دستان اسرائیلیها در فلسطین پیدا شد ⁉ لطفاً متعصبین پرورده انگلیس از دخیل بستن به سر بریده ( آلت متبرکه ) غافل نشوند ؛؛؛؛⁉ببینیددولت خبیث انگلستان برای هرچه تحمیق کردن مردم نا آگاه مسلمان خاورمیانه چه ترفندها که بکارنمیبرند


 

تلاش ارتش اسرائیل برای پیدا کردن و از بین بردن یحیی سنوار، رهبر جدید حماس


 

افشا شدن لیست ترور حامد اسماعیلیون در دومین سالگرد قیام مهسا!!!

LIVE: Iran President Pezeshkian Holds Urgent Press Conference Amid Russi...

تهدید سنگین سردار سلامی توسط رادیو گیلان با انتشار عکس هایی از آلبوم خان...

اقتصاد ایران در آستانه سفر پزشکیان به نیویورک؛ «رفع تحریم‌ها هم راهگشا ن...

Sunday, September 15, 2024

کپنهاگ دانمارک - شناسایی یکی از عناصر جمهوری اسلامی در میان آزادیخواهان ایرانی در تجمع به مناسبت دومین سالگرد قتل حکومتی «ژینا مهسا امینی» و جنبش انقلابی «زن، زندگی، آزادی»


 


 

پیوند ترسناک علیرضا دبیر و فائزه رفسنجانی, با آهنگ حلقه طلایی معین!!!

تایلند.......!!!!!


 

!!!!!!!!!!!!


 

FBI: "assassination attempt" on Trump under investigation

سی‌ان‌ان: دونالد ترامپ هدف تیراندازی در باشگاه گلف پالم بیچ بود

گلپور : ارسال موشک‌های ایران به روسیه جزیی از نخستین فاز جنگ جهانی سوم ا...

شلیک تهدید خامنه‌ای به خاک غرب؛ موشک ‌ماهواره‌بر، پوشش سپاه برای ساخت موشک‌ قاره‌پیما


 

چگونه اپوزیسیون یکدیگر را بی حیثیت و از اعتبار ساقط کردند؟

همه چیز باورنکردنی بود. در اوج خشم و اندوه چنین صحنه‌های زیبایی خلق شدند. انگار که در جهان دیگری بودیم.


 

چشم‌انداز: آماده‌باش تمام‌عیار حکومت در سالگرد مهسا

بازگشت واگنرها و نقش پسر پریگوژین | Return of Wagners

ما یادمون نمی‌ره...!


 

Netanyahu To "Exact Heavy Price" For Missile Strike, Houthi Chief Warns ...

منابع خبری اسرائیل صبح یکشنبه ۲۵ شهریورماه از پرتاب یک یا چند فروند موشک زمین به زمین بالستیک از یمن به تل‌آویو خبر دادند. ارتش اسرائیل از برخورد دست‌کم یک موشک به تل‌آویو خبر داد. تصاویر محل برخورد این موشک و آتش‌سوزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بنابر اعلام کانال ۱۲


 

اینو دیگه خود تلوزیون ایران پخش کرده. ما اینو فقط انتشار میدیم


 

این حرامزاده که به مادر و بچه اش بخاطر حجاب حمله کرده “ عارف شایگان “ و در محله فردیس کرج فعالیت دارد . لطفا منتشر کنید تا شناسایی شود


 

فیلم کمتر دیده شده از مراسم خاکسپاری #ژینا_امینی در قبرستان آیچی سقز #ژن_ژیان_ئازادی


 

انو یاسمین پهلوی، روز یکشنبه ۲۵ شهریور، با حضور در تجمع ایرانیان ساکن پاریس، در مراسم دومین سالگرد کشته شدن مهسا امینی حاضر شد. ایرانیان پاریس با در دست داشتن تصاویری از مهسا امینی و شاهزاده رضا پهلوی و با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های شیر و خورشید نشان، در دومین سالگرد درگذشت مهسا امینی، یاد او را گرامی داشتند.


 

Is peace possible with Netanyahu in Israel and Hamas in Gaza?

Saturday, September 14, 2024

Iran Launches Chamran-1 Satellite Amid Western Criticism | Dawn News Eng...


 

افزایش قیمت بنزین از نظر علمی و منطقی ادامه یارانه بنزین به شکل فعلی به مصلحت نیست اما مساله اینجاست که یارانه های به مراتب بزرگتر و رانتهای به مراتب بیشتری در کشور در حال توزیعه که کسی درباره اش نه حرفی می زنه و نه عملیاتی شروع شده


 


 

یادتون خانم مرکل برای پذیرش فله ای پناهندگان مسلمان چه افتخاری میکرد؟ حالا کم کم دارند طعم زندگی با مسلمانان عزیز را می چشند.


 

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی مفصل به فعالیت‌های نفتی حسین شمخانی، فرزند #علی_شمخانی مشاور رهبر جمهوری اسلامی، پرداخته و گفته است که او با نام مستعار «هکتور» نقشی کلیدی در صادرات مخفیانه نفت ایران دارد. این خبرگزاری با استناد به اسنادی که رویت کرده و همچنین به نقل از منابع خود گفته است که حسین شمخانی با راه‌اندازی یک «امپراتوری»، نقش چشمگیری در فروش #نفت_ایران، نفت #روسیه و همچنین نفت و محصولات #پتروشیمی کشورهای غیرتحریم شده داشته است.


 

معترضان ضد اسرائیل با افتخار پرچم فلسطین را در دست دارند و در حالی که تی شرت با تصویر خمینی بر تن کرده‌اند، شعار “حماس، حوثی‌ها، حزب‌الله، ماشاءالله، ماشاءالله” سر می‌دهند. پشت این اعتراضات هیچ “نگرانی” برای فلسطینی‌ها وجود ندارد. هدف اصلی، حمایت از تروریست‌های ضدآمریکایی و ضداسرائیلی مانند جمهوری اسلامی است.


 


 

تظاهرات گروهی از ایرانیان در برابر سفارت جمهوری اسلامی به مناسبت دومین سالگرد خیزش ملی مهسا برن سوئیس شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳


 

این حجم از قاچاقِ سوخت سازماندهی شده است، هدف از بولد کردن چند سوختکش بلوچ، مخفی نگهداشتنِ این قاچاق بزرگ دولتی است. ۹۵% قاچاق سوخت با هماهنگی دولتی و با تانکرهای پلمپ شده انجام می‌گیرد، این ادعا را حکومت نیز می‌پذیرد.


 

یاد آر #مهسا_امينی #زن_زندگى_آزادى


 

این راه ادامه دارد، تا روز آزادی! گر مرد رهی، میان خون باید رفت! از پای فتاده، سرنگون باید رفت! تو پای به راه در نِه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت! پاینده ایران و ایرانی #مهسا_امينی‌‌ #ارتش_مردمی


 

گردهمایی ایرانیان در سالگرد مهسا امینی در هامبورگ


 

هویت تیم قاتلان #مهسا_امینی در گشت کشتار: ■ سرهنگ عنایت الله رفیعی، متولد ۱۳۴۹،ساکن تهران. سهروردی .محله باغ صبا_ سرتیم ون قاتل #گشت_ارشاد ،در سابقه وی دهها بار ضرب و شتم وحشیانه و فحاشی به دختران دستگیر شده وجود دارد. 🔺 ستوان پرستو صفری، متولد ۱۳۶۵، ساکن تهران، میدان قزوین، خیابان غفاری ( قاتل مستقیم مهسا امینی) وی عامل بازداشت مهسا امینی در مترو حقانی بوده و در داخل ون حین انتقال به مقر وزرا در پاسخ به سئوال مهسا که حجاب من چه مشکلی داره؟، سر وی را به سقف ون کوبیده که باعث ضربه مغزی او و لخته شدن خون در عروق مغزی و مرگ مغزی ناشی از آن یکساعت پس از ضربه بوده است. ■ فاطمه قربان حسینی، متولد ۱۳۷۴، ساکن: تهران، خیابان دامپزشکی _ مامور زن تیم قاتل گشت ارشاد ■ گروهبان علی خوشناموند، متولد ۱۳۷۴، اهل کوهدشت لرستان، ساکن خوابگاه نیرو انتظامی در مقر قصر فیروزه عضو تیم قاتل گشت ارشاد، و عامل ضرب و شتم وحشیانه برادر مهسا در مترو حقانی


 

اجیکستان در سال‌های اخیر برای مبارزه با بنیادگرایی اسلامی سیاست‌های مختلفی در پیش گرفته است. روند اسلام‌زدایی به دلیل هراس از رشد بنیادگرایی به ویژه در میان جوانان آغاز شد. تاجیکستان یکی از سه کشور فارسی‌زبان جهان با جمعیت ۹ میلیونی حدود چهار هزار مسجد داشت. در قدم اول حدود هزار مسجد به دلیل غیرقانونی بودن تعطیل و تبدیل به مراکز آموزشی و فرهنگی شد. جوانان زیر ۱۸ سال حق شرکت در مراسم دینی دسته‌جمعی مثل نماز جمعه را ندارند.


 

جنجال و دعوای کم‌نظیر مجری شبکه سلطنت طلب با کارشناس اسرائیلی!

Israel Offering Sworn Enemy Sinwar Safe Exit From Gaza? Twist In War Ami...

فوری: ملاقات شاهزاده رضا پهلوی و دونالد ترامپ در یکی از هتل های آمریکا

بزرگداشت جنبش مهسا در آلمان، بلژیک و سوئد

Friday, September 13, 2024

محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار در اظهاراتی وضعیت کاری ناگوار و خطرناک پرستاران در کشور را یادآور شده است. آقای شریفی‌ مقدم، با اشاره به اضافه‌کار ساعتی ۲۰ هزار تومانی پرستاران، گفته: «دستمزد پرستاران برای یک شیفت ۷ ساعته در روز تنها ۱۴۰ هزار تومان است، بخاطر همین هم بیمارستان‌ها خالی از پرستار شده است.» دبیر کل خانه پرستار، با اشاره به شرایط نامناسب پرستاران و مراکز درمانی افزوده: «به چه زبانی بگویم مردم دیگر در بیمارستان‌ها ایمن نیستند؛ شرف دارد مسئول این را ببیند که مریض روی تخت بیمارستان دارد می‌میرد.» او همچنین یادآور شده «پرستار ما در ایران ۴۸ ساعت ۴۸ ساعت سر کار هستند.»


 

شاهکار معماری ایرانی و زبان فارسی


 

ئیس‌جمهور بلغارستان، به #کیمیا_علیزاده برنده مدال برنز تکواندوی زنان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مدال افتخار اهدا کرد. رومن رادف به مدال‌آوران بلغارستانی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس، مدال افتخار رئیس دولت و لوح تقدیر اعطا کرد.


 

If Russia uses a nuclear weapon against a NATO country, then this is what will happen to Russia in response. About 45 million Russians will be vaporized in the first hour. Not much of a life remaining for the other 100 million. Maybe the people of Russia should stop supporting Putin and deescalate the conflict?


 

موج ضد روسی بسازید ایران آزاد میشود(مانوک عزیز)


 

ژرار بیار، سردبیر هفته‌نامه فرانسوی شارلی ابدو در سرمقاله ویژه‌نامه این هفته‌نامه که به مناسبت دومین سالروز جان‌باختن مهسا امینی و آغاز خیزش سراسری مردم ایران منتشر شد، از چپ‌گرایان فرانسه به دلیل حمایت نکردن از جنبش «زن، زندگی، آزادی» انتقاد کرد. ژرار بیار در این سرمقاله که با عنوان «شورش مردمی که چپ‌ها را آزار داد» منتشر شد، نوشت که رهبران و فعالان سیاسی چپ‌گرای فرانسوی که از هیچ فرصتی برای اعتراض به خشونت پلیس چشم‌پوشی نمی‌کنند، به خاطر جان باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد خم به ابرو نیاوردند. او با اشاره به حمایت چپ‌گرایان فرانسوی به ویژه حزب فرانسه تسلیم ناپذیر (La France Insoumise) به رهبری ژان لوک ملانشون از فلسطینیان در جنگ غزه، افزود: «برای این بخش از چپ‌گرایان فرانسه حجاب به معنای آزادی، رهایی، مبارزه با نژاد پرستی و فمینیسم است.»


 


 

ایران و روسیه: روسلان‌های وفادار

ما هرگز شما را فراموش نمی کنیم.


 

پدر مهسا امینی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳، در مزار مهسا در آرامستان آیچی حضور خواهیم داشت سجاد خداکرمی روزنامه‌نگار در گفت‌وگویی با امجد امینی پدر مهسا ژینا امینی‌‌ که بخش کوتاهی از آن در حساب این روزنامه‌نگار در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، به نقل از او نوشته که در صورت عدم ممانعت حاکمیت در ایران، در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳، بر مزار دخترش حاضر شده و پذیرای دیگر شهروندان خواهد بود.




 

عشق یکطرفه خامنه‌ای به پوتین،همای ایران را به خاک سیاه نشاند!!!

محکومیت طالبان و جمهوری اسلامی در پیوند با ۱۱ سپتامبر در آمریکا

عباس عراقچی در گفتگو با تلویزیون الشرق: سیاست خارجی من بر اساس گفتگو و ت...

Thursday, September 12, 2024


 

ترجمه جالب روضه خوانی میثم مطیعی با همان حس و حال روضه...!!!!!!!!!!!


 

آمار تکان دهنده وزارت بهداشت از ورود افاغنه نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در افغانستان، روزانه ۷ هزار ویزا صادر کرده؛ یعنی بیش از ۲/۵ میلیون ویزا در یک سال و بیش از ۷/۵ میلیون مهاجرتِ «فقط قانونی» به ایران در ۳ سال اخیر؛ یک انفجار جمعیتی!


 

نجات ۴۰۰ کودک قربانی سوء استفاده جنسی از اقامتگاه‌های یک نهاد خیریه اسلامی در مالزی پلیس مالزی اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان قربانی سوء استفاده و تعرض جنسی را از خانه‌های مرتبط با یک نهاد خیریه اسلامی به نام «بازرگانی اسلامی اخوان» نجات داده است. در این پرونده ۱۷۱ نفر از جمله شش مدرس دینی به اتهام تجاوز به کودکان بازداشت شده‌اند. دستگیری این افراد روز چهارشنبه ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) در یک عملیات هماهنگ از ۲۰ ساختمان در دو شهر مالزی انجام شد. در میان کودکان و نوجوانان نجات‌یافته، ۲۰۱ پسر و ۲۰۱ دختر بین یک تا ۱۷ ساله دیده می‌شوند. سازمان خدماتی و تجارتی «اخوان» در زمینه‌های مختلف از انواع فروشگاه‌ تا خشکشویی‌ در کشورهایی از جمله اندونزی، استرالیا، تایلند، سنگاپور، عربستان سعودی، فرانسه و مصر فعالیت می‌کند. خبرگزاری رویترز نوشت که این نهاد وابسته به گروه اسلامی «الارقم» است که فعالیت آن در سال ۱۹۹۴ میلادی در مالزی ممنوع شد.


 

جواد ظریف در فایل صوتی افشا شده، ۶ اسفند ۱۳۹۹: بعد برجام کری گفت از روزی که ایران ایر را از لیست تحریم خارج کردیم پروازهایش به سوریه ۶ برابر شده. گفتم مگه میشه؟ رئیس هواپیمایی گفت درسته، حاج قاسم فشار آورده گفتم قاسم جان چرا این کار رو می‌کنی؟ با ماهان برو. گفت ایران ایر امن‌تره


 

زیباترین انسانی که می‌شناسم... #محمد_مرادی


 

حسین رونقی، فعال سیاسی، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام با اشاره به احضارهای پیاپی خود به دادگاه انقلاب در خصوص «پرونده اعتراضات مهسا»، خطاب به حکومت گفت: «شما خون ریختید و خون فراموش نمی‌شود.»


 

فاطمه سپهری،‌زندانی سیاسی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای علی خامنه‌ای، در پیامی از زندان وکیل‌آباد در واکنش به حمایت مسعود پزشکیان از گروه‌های نیابتی حکومت،‌ سوالی از رئیس جمهوری اسلامی پرسیده است. خانم سپهری نوشته است: «من فاطمه سپهری از خانواده شهدا هستم و با یک انتقاد به حق با قلبی پاره پاره و تنی رنجور به گوشه سلول زندان وکیل‌آباد روانه شدم و حقوقم که حاصل خون همسر شهیدم بود و از جیب این ملت و میهن پرداخت می‌شد به نفع گروه‌های نیابتی و ولایی ضبط شد.» این زندانی سیاسی ادامه داده است:‌ «برادرم، محمدحسین سپهری که ۲۶ سال فیزیک در دبیرستان تدریس کرده بود نه تنها از آموزش و پرورش اخراج و راهی زندان شد بلکه خانواده او که در ملک اوقافی مستاجر بودند، حتی با پرداخت اجاره به موقع و کامل جهت رسیدن ثواب کامل به روح خیرین، توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با حکم دادگاه مجبور به تخلیه خانه شده‌اند.» خانم سپهری پس از این توضیحات از پزشکیان پرسیده است: «آقای رئیس جمهور شما نیامده و نرسیده دو دست‌تان را در جیب ملت غارت شده ایران کرده‌اید و به دنبال چه می‌گردید؟»


 

چرا جمهوری اسلامی در انرژی خورشیدی و انرژی بادی سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟

سالگرد شجاع‌ترین‌ و زیباترین‌ فرزندان ایران‌ نزدیکه؛ چه لبخندها و حال خوبی که رفت زیر خاک‌...


 

Number of mosques...!!!!


🇫🇷France: 2300 🇩🇪Germany: 2820 🇬🇧United Kingdom 2104 🇪🇺 Total in Europe: 12,500 🇦🇪United Arab Emirates: 9123 🇰🇼Kuwait: 1487 🇶🇦Qatar: 1920




 

رویترز ویدیویی منتشر کرده که دستگیری برخی از معترضان را در تظاهرات طرفداران فلسطین در فیلادلفیا، هم‌زمان با برگزاری مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواهان، و کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها، در این شهر در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور نشان می‌دهد.


 

هزینه غذای مجید عشقی(رئیس اسبق سازمان بورس) و تیمش در طول یکسال به عدد هنگفت ۲۹ میلیارد تومان بوده است...


 

در ادامه مرور بر جنایات و بی‌کفایتی نیروی انتظامی ؛ یکی از باورنکردنی‌ترین سرقت‌ها هفته‌های گذشته در یک پمپ بنزین در #بندرماهشهر از خودروی یک مامور امنیتی انتظامی صورت گرفته است. جوانی حدودا ۱۶ ساله خیلی ریلکس اسلحه مامور فوق را از خودروی درحال سوختگیری به سرقت میبرد و از محل متواری می‌شود! جالب اینکه مامور فوق که آنجا ایستاده اصلا متوجه نمی‌شود و فردی که در #پمپ_بنزین از دوربین امنیتی دیده به او اطلاع می‌دهد!


 

رالی خودروهای ایرانیان در واشنگتن در آستانه سالگرد کشته شدن مهسا امینی


 


 

!!!


 


 نعما لوی دختر جوان اسرائیلی هنوز در اسارت هیولاها است.

 

به سخنان طوفانی دکتر ناصر مهدوی، استاد دانشگاه‌های تهران و بهشتی، فیلسوف و روشنفکر دینی، اسلام‌پژوه، مفسر و شارح مثنوی مولانا، گوش فرا دهید. درود به غیرت و شرفش!


 

Hilarious Trump impersonator directing traffic in Manhattan, New York!


 

!!!!!!!!!!!


 

گیس‌کشی فائزه هاشمی و نرگس محمدی در زندان اوین، کار را به اتهام قتل رسان...

ربودن دو ایرانی طی حمله اسراییل به سوریه

مناظره ترامپ و هریس؛ از نقش پررنگ اوباما تا مساله ایران

Wednesday, September 11, 2024

🔸سمينار علم مدرن، انسان مدرن (بخش اول) دکتر علی نیری...


 

♦️چگونه خامنه ای آخرین ضربه مهلک به مردم را قبل از مرگش وارد کرد !!


 

نخستین مصاحبه محمدعلی زم،‌ روحانی دیروز و کراواتی امروز، پدر روح الله موسس آمدنیوز بعد اِدام پسرش و حمله به فعالیت های ۴۵ ساله اقتصادی و مذهبی و فرهنگی روحانیت و هشدار به پزشکیان که شنیدنی است!


 


 

Republicans Freak Out And Trash Trump Debate Performance

خیز سپاه پاسداران برای تصاحب پروژه‌های دولت پزشکیان؛ سود روسیه و قرارگاه خاتم‌ از تحریم


 

This is a lie to the American people: Retired 3-star general

Harris vs Trump: An Insult-Filled Debate as GOP Supporters Say Moderator...

In India mosques are torn down like in China.


 

An immigrant attacks a British police officer. The other immigrant records and laughs!!!!


 

یه سری آدمهای بی سواد و نفهم دارند مملکت رو اداره می‌کنند


 

🔴آیا شما ملت ایران به علی خامنه ای یک فرصت دیگر میدهید تا اشتباهاتش را ب...

عراقچی: جمهوری اسلامی به روسیه موشک‌ بالستیک ارسال نکرده

چشم‌انداز: ملیجک رهبر در تایلند چه می‌کند؟

پاسخ به پرسش ها،اپوزیسون، اطاعت کورکورانه و حماقت کورکورانه،ناتوانی در آ...

Tuesday, September 10, 2024

کنایه بی سابقه مجری صداوسیما به جمهوری با.کو : ... آذربایجان سابق کشور عزیزمان که ان‌ شا الله به زودی به ما ملحق شود ...


 

سرقت‌های مختلف از بهشت‌زهرا


 

با افزایش اعتراض شماری از شهروندان به حضور بیش از هفت میلیون مهاجران افغان در ایران، وزیر کشور از آن‌ها خواست به کشورشان بازگردند و وطن خودشان را اباد کنند. فرمانده کل نیروی انتظامی هم از اخراج دو میلیون مهاجر غیرقانونی تا پایان سال خبر داد.


 

تروریست محمود حمدان فرمانده گردان تل السلطان در سازمان تروریستی حماس و سه فرمانده دیگر در این گردان در حمله پهپادی ارتش اسرائیل به هلاکت رسیدند.


 

بانو سيمين بهبهاني شاعر به وضعیت اجتماعی و دینی مردم انتقاد می‌کند. او به این موضوع می‌پردازد که مردم با وجود انجام نماز و عبادات، به شدت تحت تأثیر خرافات و باورهای سطحی هستند و به جای جستجوی حقیقت واقعی، تنها به انجام مراسمات دینی به شکل ظاهری اکتفا می‌کنند.


 

تلاش پزشکیان و عارف برای وادار کردن طبقه متوسط به انقلاب علیه نظام!!!

اهمیت گذرگاه زنگزور در چیست و چرا ایران با آن مخالفت می‌کند؟

Monday, September 9, 2024

سیاست با مراد ویسی: افزایش قیمت نان؛ حمله جمهوری اسلامی به آخرین سنگر فقرا


 

دلار در آجرهای سفالی توسط گمرک عراق


 

خرمشهر زمانی به عروس خاورمیانه معروف بود از معدود شهرهایی که رودخانه قابل کشتیرانی از وسطش عبور میکرد، آبادان و خرمشهر قطب تجارت و گردشگری کشور بودن و کلی آدم برای کار یا تفریح به این دو شهر می‌آمدن خرمشهر نماد ایرانی است که زخم دارد و مرهم برایش نیست .


 


 

رسانا کرمی، بیمار اس‌ام‌ای‌ نوع دو، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام به مشکلات ناشی از بیماریش اشاره می‌کند و خطاب به خامنه‌ای و پزشکیان می‌گوید: «شما که مسلمانید، می‌شه ما رو هم ببینید و صدای ما رو بشنوید??!!


 

فوری/یلدا دهقانی زندانی سیاسی و همبندی #سارا_دلدار از مرگ غیرطبیعی او پرده برداشت.


 

The Mazar mausoleums dedicated to Mohammed in India are demolished.


 

"Seven Ponds" live at Immersive Vangogh Exhibit - Sina Bathaie


 

‼️همین ها ۸ سال با ما جنگیدن ۳۰۰ هزار جوانان عزیز ما را به خاک خون کشیدن و از اسرا تا مجروحین که تا همین الان با بدبختی سرو کله میزنن و همان شهدای گمنامی که مفقود وزنده به گور شدند همین جماعت بودند حالا عیاشی هاشونو باید تو خاکمون ببینیم ننگ برج اسلامی ای کاش در دیزی ما باز نمیماند یا کاش که در گربه گمی شرم و حیا بود..!!!!

 

واکنش اسرائیل به عقب‌نشینی تاکتیکی خامنه‌ای، تاسیسات موشکی سپاه در سوریه در تیررس حمله


 

بیاد دختر انقلاب ، زن زندگی آزادی #سارا_دلدار یادش گرامی و راهش پر ر...

An Iranian Odyssey; Mossadegh, Oil and the Coup

اعتراض‌ها در ایران نسبت به اظهارات مقام‌های روسیه درباره احداث دالان «زن...

Sunday, September 8, 2024


 

Canadians fight back. This is awesome


 

فوری/دیوان عالی کشور احکام پرونده لواط مدیر کل فرهنگ و ارشاد سابق گیلان را صادر کرد رضا ثقتی متهم اصلی پرونده که عمل جنسی روی یک پسر انجام داده بود تنها به اتهام ارتکاب فعل حرام به سه ماه و یک روز تحمل حبس محکوم گردید! تبریزی (پسری که مفعول واقع شد) به سه سال تحمل حبس محکوم گردید.


 


 

🔴 آیا واقعاً میخواهید اجازه دهید تا حکومت قیمت بنزین را افزایش دهد؟

چشم‌انداز: خنجر تازه روسیه به تمامیت ارضی ایران

افشای فساد قانونی؛ ابعاد تازه‌ای از وام‌های عشقی؛ تسهیلات میلیاردی بانک‌ها به کارمندان‌شان


 

راننده اردنی سه اسرائیلی را کشت؛ نتانیاهو انگشت اتهام را به سوی جمهوری ...

حکایت پرآب چشم محمد محمدی و شکایت بی‌شرفی از مهدی طارمی، دو روی سکه امرو...


 


 

تظاهرات مردم یزد بر علیه اتباع مهاجر افغانستانی با این سیاست ها هرروزی که میگذرد خشم ونفرت مردم در وجودشون بیشتر میشه. امیدواریم هرچه زودتر تدبیری برای این موضوع بيانديشند ! پیش از آنکه به فاجعه ، جنگ و تنش تبدیل شود . لطفا و خواهشا شعار " مرگ بر " برای همیشه حذف کنید! سال ها مردم وادار کردند شعار " مرگ بر " سر دهند ! نتیجه را دیدیم ! اولا کلمات بار انرژی دارند دوما برای مردم دیگر کشورها آرزوی مرگ نکنید ! آنها نیز به نوعی بازیچه دست دولت ها و حکومت های حاکم شدند ..! امید که مهاجران افغان هرچه زودتر از دسیسه ها آگاه شوند و برای دفاع از حق و حقوق مشروع شان در کشور خود تلاش و مبارزه کنند!


 

تو پرواز ایر فرانس نماز پشت در کابین خلبان می‌خواند وقتی خلبان اعتراض میکند به خلبان حمله می‌کند خلبان لبخند می‌زند برمی‌گردد فرودگاه پلیس ابله چسلمان را دستگیر میکنند فکر کنم مکرون شام غریبان دارد امشب


 

Polish soldiers defend Poland and Europe from invasion of fake Islamic asylum seekers.


 

از ایام قدیم گفته‌اند که خایه‌مال را سگ بگاید! بله این اتفاق، امشب برای صادق بیت‌سیاح، کوچک خایه‌مال دسته‌ی شیعه‌سانان جمهوری اسلامی در پاریس افتاد و مدال طلا را بخاطر نشان دادن علامت سربریدن و بلند کردن پرچم یک عرب ۱۴۰۰ سال قبل ازش پس گرفتند و رکوردش در پرتاب نیزه هم دود شد رفت هوا ... تا دیگه در میادین بین‌المللی از این غلط‌های به سبک صدا و سیمای میلی نکند...


 

Saturday, September 7, 2024

سیاست با مراد ویسی: ضربات تاریخی روسیه به ایران در ۲۰۰ سال اخیر

مستند ال چاپو ایران؛ناجی شریفی زیندشتی؛روایت کشتی نور وان و انتقام های ب...

افشای معامله خامنه‌ای و پوتین؛ بازگشت به عصر ترکمنچای، تهاتر موشک بالستیک با سویا و گندم


 

دادستان سیرجان تنها دادستان در ایران است که نیمه شب پلیس را همراه کرده با هم بروند #افغان های متجاوز و اشغالگر را شناسایی و دستگیر کنند. این الگو زیباست. این دادستان باشرف و عاقل آینده مردم و ایران را می بیند. #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی


 

New details published about Iran-backed plot to kill Trump, Biden | Varg...

Body armor company demonstrates their stab protection on their CEO


 

می‌گویند صدام و مردم عراق یکی نیستند؛پس ۸ سال چه کسی با ما می‌جنگید؟عمده نیروها و فرماندهان ارتش عراق شیعه بودند. *عده‌ای می‌گویند مردم #افغانستان و #طالبان یکی نیستند.در مساله آب هیرمند بروید و دیدگاه‌های حمایتی افغان‌ها از طالبان را بررسی کنید. *عملیات والفجر مقدماتی بهمن ۱۳۶۱


 


 

رفتار اسلامی یک قلاده مسلمان در جنوب اسپانیا با زنان و دختران...!!!!!!!!!!!!!


 

«آلکسی ماکسیموویچ پِشکوف» معروف به «ماكسيم گوركى»، نويسنده اهل روسيه، فعال سياسى، برنده جايزه نوبل (پنج بار) و خالق «اثر مادر»، ١٨ ژوئن سال ۱۹۳۶ درگذشت.


 سخنان "ماکسیم گورکی" نویسنده انقلابی روسیه در ۱۰۵ سال پیش قابل تأمل است!


در جهان سه گونه دزد هست:

١- دزد معمولی

٢- دزد سیاسی

٣- دزد مذهبی


و اما دزدان معمولی کسانی‌اند که:

پول،

کیف،

جیب،

ساعت،

زر و سیم،

وسایل خانه‌ و...،

شما را برای سیرکردن شکم‌ خودشان و فرزندانشان میدزدند.


دزدان سیاسی کسانی‌اند که:

آینده،

آرزوها،

رویاها،

کار،

زندگی،

حق،

حقوق،

دسترنج،

دستمزد،

تحصیلات،

توانایی،

اعتبار،

آبرو،

سرمایه‌های ملی شما

و حتی مالیات شما را می‌دزدند و چپاول می‌کنند!

و شما را در سیه‌روزی و بدبختی نگه‌ می‌دارند...


دزدان مذهبی کسانی‌ هستند که:

این دنیای زیبایتان را،

جرات اندیشید‌ن‌تان را،

علم و دانش‌تان را،

عقل و خِردتان را،

جشن و شادمانی‌تان را،

سلامتی تن و روان‌تان را،

دارایی‌ و مال‌تان را

و ...... می‌دزدند!

و تازه یک چیزهایی نیز به شما گران می‌فروشند:

مانند خدا،

دین،

بهشت،

خرافات،

جهل،

غم،

اندوه،

سوگواری،

افسردگی و............!

دزدان مذهبی با سخنان فریبنده ،

باغِ بهشت را به شما نشان می دهند

و دروغ می‌گویند،

می‌فریبند،

سواری می‌گیرند،

شما را در فرومایگی، فقر، بدبختی، نکبت و........ نگه می‌دارند!


تفاوت جالب اینها در اینست که، دزدان معمولی:

شما را انتخاب می‌کنند، 

اما شما، دزدان سیاسی  و دزدان مذهبی را خودتان انتخاب می‌کنید‌ و به آنها ارج می‌دهید و آنها را بزرگ میشمارید.

تفاوت دیگر و بزرگتر اینکه، دزدان معمولی:

تحت تعقیب پلیس قرار می‌گیرند،

دستگیر می‌شوند،

شکنجه می‌شوند،

شلاق می‌خورند،

زندان می‌روند،  

دست‌ و پایشان را به چپ و راست می‌بُرند،

تحقیر می‌شوند و.......!

اما دزدان سیاسی و مذهبی: 

هر دو توسط قانون و پلیس حمایت و محافظت می‌شوند!

پست و مقام بالاتری می گیرند،

زور می‌گویند،

ستم می‌کنند،

و از شما طلبکار هم می شوند و.......! 

سخنرانی "ماكسيم گوركى" نويسنده نامدار روس در کانون نویسندگان روس در سال ۱۹۱۶ مسکو.

آیا با این اوضاع و احوالی که رژیم برای ملت مملکت بوجود آورده، میتوان ب...

Friday, September 6, 2024

افشا یک فساد عجیب در مجموعه وزارت رفاه! شرکت فولاد اکسین تخلفی کرده ارزش آن ۱۰۰ هزار میلیارد تومان و جریمه آن ۳۷ هزار میلیارد تومان است. این شرکت ورق فولاد را بیرون بورس برای زمان طولانی به افراد و شرکت ها فروخته است.


 

از بابا #ماشالله_كرمی بگیم. که بیش از ( ۸ سال حبس ، ۲میلیارد جریمه نقدی و مصادره اموال )، رو براش مجازات تعیین کردن و این تنها به جرم پدر بودن و پخش غذا بین نیازمندانه ،


 

هکتور حسین شمخانی را بهتر بشناسیم

Oldest Evidence of Humans in Iran | Hamed Vahdati Nasab | TEDxEsfahan


 


 


 

نماز جمعه افغانها در تهران اشغالی محمود افغان دیگری در راه است کشور توسط افاغنه محاصره شده است


 


 

جورجا ملوني نخست وزير ايتاليا: چپ ها اگر در قدرت هستند بخاطر تقلب در انتخابات است نه محبوبیت. این حرف یک کاربر ایرانی نیست که بگویید «نه بابا اینجورها هم نیست» این حرف نخست وزیر ایتالیاست. هم بایدن در امریکا با تقلب بقدرت رسید هم جاستین ترودو در کانادا. مکرون در فرانسه و


 

چشم‌انداز: بازی خطرناک خامنه‌ای با ایران در جنگ اوکراین؛ تحویل موشک‌های ...

تلویزیون رسمی کشور آذربایجان: تبریز، اردبیل، زنجان خاک آذربایجان است و به زودی آزاد خواهند شد!!!


 

Thursday, September 5, 2024


 


 

Growing Calls To Free Burkina Faso


 


 

اسکندر مومنی، وزیر کشور دولت پزشکیان، کیست؟ گزارش حسن سربخشیان

✌️✌️در حمایت از گردهمایی بزرگ صبح شنبه ۱۷ شهریور پرستاران کشور.. # پرستا...

پشت پرده هک اطلاعات بیست بانک ایرانی؛ زیرساخت بانکداری الکترونیک در انحصار رئیس ستاد همتی


 

سردار رادان که در لیست تحریم‌های آمریکا و اروپا قرار دارد کیست؟

قسم به هر نفسی که میکشیم انتقام خون های بی گناه ریخته شده رو از خامنه‌ای و رژیمش میگیریم #کیان_پیرفلک


 

استفاده جمهوری اسلامی از قاچاقچیان مواد مخدر و مجرمان برای قتل اسرائیلی‌...

روایت محمد_محمدی واقعاً تکان‌دهنده و هولناکه!....عجب شجاعتی، عجب بشارتی و عجب استقامتی در مقابل عظمت او، احساس حقارت کردم.


 


 

ویدئوی مدیتیشن دختران خوش اندام تهرانی و ماجراهای عجیب بعد از آن

اولین ویدیو از سفر جنجالی میثم مطیعی به تایلند، به خرج دختران ایران!!!

چرا پزشکیان دستور ترخیص فوری دوربین‌های امنیتی را داده است؟

Wednesday, September 4, 2024

بحران سوخت در ایران همزمان با تلاش دولت پزشکیان برای افزایش قیمت

حملات بی سابقه احمد زیدآبادی به خامنه‌ای, در شب‌ پرالتهاب نتانیاهو!!!

تداوم حملات حوثی‌ها عملیات مهار آتش‌سوزی نفتکش در حال سوختن را مشکل و خ...

خنجر خیانت پوتین بر تمامیت ارضی ایران؛ حمایت مسکو از کریدوری که مرز ایرا...


 


 


 


 

🔸کشف اجساد شش گروگان‌ اسیر در دست گروه افراطی حماس، بحران غزه و تنش‌های اسرائیلی-فلسطینی را وارد فاز تازه‌ای کرده است؛ به ويژه پس از آن که ارتش اسرائیل اعلام کرد این شش گروگان، تا چند روز پیش از پیدا شدن اجسادشان، زنده بودند.


 

در حادثه‌ای تکان‌دهنده، یکی از مربیان و ورزشکاران سابق تیم ملی بوکس بامداد شب گذشته در باغ شخصی خود به قتل رسید. تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباط‌کریم درباره نحوه قتل عیسی گل‌محمدی گفته است: «نگهبان باغ در بازجویی‌ها فاش کرده است که دو زن به همراه مقتول وارد باغ شدند. نگهبان به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و سپس شاهد صحنه‌ای هولناک بوده که در آن دو زن به سمت مقتول تیراندازی کرده و پس از ربودن گوشی او، از محل فرار کردند.»


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Gantz, Eisenkot address Netanyahu's insistence on Philadelphi Corridor

October 7: US charges Hamas leader Sinwar for Israeli attack | LiveNOW f...

Tuesday, September 3, 2024


 


 


 

خواب آشفته و خطرناک خامنه‌ای و پوتین برای ایران؛ ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به روسیه


 

بخشی از برنامه دیکد: تقابل سیاست با هنر و ادبیات در میدان دیس اینفورمیشن‌ها

از خودشون بودن


 

تاخت‌و تاز مستانه پسر عارف و دوست دختر مرموزش،فائزه دولتی، در دفتر پزشکی...

صحنه باورنکردنی کتک خوردن یک فرد عادی از معاون دادسرای انتظامی قضات و دستیارانش. این آقایی که ریختن سرش دارن میزننش، بابت اجاره ی یک زمین زراعی در سعیدآباد گلگون ۳۰۰ میلیون تومن داده به این آقای قاضی نوبری. بعد از مدتها که نه از زمین خبری میشود، نه پولش را پس میدهند، میاید دفتر قاضی نوبری تا پولش را پس بگیرد. این که میبینید، نتیجه اش است. این فیلم از دوربین مداربسته پیاده شده


 


 


 


 

این کار ازاداست ماننداتفاقی که درحوزه هامیفته کلاه شرعی اینجوریه همه چیز ازاده .وقتی دربهشت انهاقلمان هست دردنیاتوقع داریدنباشه


 

راننده گان زحمت کش سختی شغلشان دوری از خانواده خطر تصادفات جاده‌ای و مواجهه با سارقان وووبرایشان کافیست لطفاً شما باری بر دوش خسته آنها نباشید...


 

Mass Israeli Protests as 6 More Hostages Killed, But Netanyahu Refuses C...