Thursday, July 16, 2009






آقای احمدی نژاد اکنون تو می روی و من نفرینهایم را بدرقه راهت می کنم

و فراموش نمی کنم 4 سال پیش و قتی آمدی و دیگران گفتند تو منادی اسلام طالبانی هستی
و تو گفتی مرا به لباس و موی جوانان چه کار؟و من باور کردم...

و تو اولین تصمیمت به عنوان رئیس جمهور طرح امنیت اجتماعی و گشت ارشاد بود...

به راستی گشت های ارشادت امنیت آوردند یا ناامنی؟!

و فراموش نمی کنم تحقیرهایی که به جرم جوانی در این 4 سال از تو و خونخوارانت کشیدم...

و روزی را که تصویرت را در تلویزیون دیدم که می گفتی:ایران آزادترین کشور دنیاست و من...قطره اشکی را از گوشه چشمم زدودم

و اکنون نوبت من است که به تو و دروغهایت نه بگویم
تصویر بالا:دکنر زهرا بنی یعقوب-پزشک جوانی که به جرم همراهی نامزدش در پارک!توسط ماموران گشت ارشاد همدان دستگیر شد وپس از آنکه مورد تجاوز قرار گرفت به قتل رسید.(علت مرگ خودکشی!اعلام شد)
و فریاد می کشم:بس است دروغ بس است ریا بس است فریب بس است... دیگر بس است

تصویر بالا:امیدرضا میرصیافی-وبلاگ نویس جوانی که توسط ماموران وزارت اطلاعات دولت احمد نژاد به وحشیانه ترین شکل ممکن در زیر شکنجه کشته شد(علت مرگ خودکشی!! اعلام شد)
و تو می روی و من نفرینهایم را بدرقه راهت می کنم...
ایرانی یادت نره
اکنون نوبت ماست
به وحشیگری و طالبانیسم نه می گوییم

No comments:

Post a Comment