Saturday, October 2, 2010

سفر نیویورک؛ آیا احمدی نژاد چمدانش را جا گذاشته بود؟


سایت اخبار جهان اسلام: روزنامه ی نیویورک پست نوشت، محمود احمدی نژاد نزدیک به یک هفته لباسهای خود را در نیویورک عوض نکرد، به طوریکه با همان پیراهن و همان شلوار که به محض ورود به آمریکا به تن داشت تا آخر مراسم ظاهر شد .
این روزنامه نوشت، آیا جناب رئیس جمهور چمدانش را جا گذاشته بود؟ و منابعی در هتل محل اقامت احمدی نژاد و تیم همراهش گفتند: بوی گوشتی که احمدی نژاد و همراهانش می خوردند تمام هتل را گرفته بود.
این روزنامه افزود : احمدی نژاد عجیب ترین هفته ی زندگی خود را گذارند، به طوریکه یکی از مقامات سودانی می خواست با احمدی نژاد در هتل "هیلتون منهتن" دیدار کند که محافظان احمدی نژاد وی را از هتل بیرون کردند .
و این روزنامه باز اینگونه فضای هتل را توصیف کرد که ترس بر همه ی هتل حاکم بود و به محض رسیدن احمدی نژاد به هتل ، در روز 18 سپتامبر 6 نگهبان وی تمام 90 اتاق این هتل را رزرو کردند درحالیکه آنها تنها 20 نفر بودند، این روزنامه می گوید احمدی نژاد از روز ورود به این هتل تا روز آخر ، حتی یک بار هم به سالن غذا خوری این هتل نیامد و محافظانش شیشه های ضد گلوله را در پنجره ی اتاق وی کار گذاشتند .
و هنگامیکه می خواست از هتل بیرون برود و به مقر سازمان ملل برود با پوشاندن سر خود و با خارج شدن از در مخصوص کارکنان هتل نمی گذاشت کسی وی را ببیند و هیچکس وی را در خیابان ندید .
و غذاهایی که احمدی نژاد و تیم همراهش می خوردند عبارت بودند از کباب بره و آبگوشت و برنج و همه ی آنها را یک رستوران ایرانی آماده می کرد .
به گفته ی این روزنامه آبگوشتی که احمدی نژاد و همراهانش می خوردند بوی هتل را مثل جهنم نامطبوع کرده بود .




No comments:

Post a Comment