Thursday, June 9, 2011

تشکیل قرارگاهی برای مقابله با احمدی نژاد

تشکیل قرارگاهی برای مقابله با احمدی نژاد
به تازگی، قرارگاهی برای مقابله با باند محمود احمدی نژاد و یاران وی تشکیل شده است. البته مسئولان آن می گویند تشکیل این قرارگاه از سال قبل تدارک دیده شده بود. اما شواهد نشان می دهند که بعد از برخورد محمود احمدی نژاد با سید علی خامنه ای، بر سر برکناری صالحی، وزیر واواک، اسباب ایجاد این قرارگاه آماده شده اند.

اسامی افراد و اعضای شورای مرکزی قرارگاه نشان دهنده حضور روحانیون و نمایندگان مجلس و سردارانی است که تا سال قبل همانند رهبر بی بصیرت حامی احمدی نژاد بوده اند. اخیرا که خامنه ای «چشم بصیرت» خود را باز کرده، دستیاران او همانند خود او، به فکر چاره افتاده و تقلا می کنند احمدی نژاد را کنترل کنند
نکته جالب نام قرارگاه است: به جای حزب یا جمعیت یا جامعه، کلمه قرارگاه را نام کرده اند.
قرارگاه معمولا محل حضور و عمل افراد یک سازمان جاسوسی و یا نظامی است.
ترکیب اعضای شورای مرکزی این قرارگاه:
۱ – حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار

2-حجت الاسلام علیرضا پناهیان نایب رئیس قرارگاه – معروف به علیرضا مارمولک
3-حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری مسئول ستاد قرارگاه- سخنران همیشگی صدا و سیما در مورد روابط دختران و پسران
4-حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی- «نماینده» فعلی مجلس – مدیر کل سابق وزارت ارشاد
5-حجت الاسلام والمسلمین روانبخش- قاسم روانبخش دبیر سیاسی نشریه پرتو ولایت وابسته به مصباح یزدی
6-مهندس حاج سعید قاسمی...در جریان کودتای انتخاباتی از سرداران حامی احمدی نژاد بود. بخاطر آن سابقه نیز، از ذکر عنوان نظامیش، خود داری می شود.
7- مهدی کوچک زاده- سردار نظامی و سخنران انصار حزب الله ..این روسی تبار در جریان بعد از کودتای انتخاباتی در ملاقات با موسوی و کروبی و خاتمی آنها را تهدید به برخورد کرده بود.
8-نادر طالب زاده- عضو برجسته توجیهات ضد امریکایی و ضد اسرائیلی صدا و سیما – ازتحصیلکردگان امریکا که سالها توجیه گر حضور انقلابی احمدی نژاد در صحنه سیاسی کشور بود.
9-حاج حسین یکتا- از وابستگان به سپاه پاسداران
10-حسن عباسی- سردار جنگ نرفته سپاه و از توجیه گران حضور احمدی نژاد در صحنه سیاسی کشور بود. او از مدیران نهاد ریاست جمهوری و سالها مشاور رئیس جمهوری بود. اینک به مخالفان او پیوسته است.
11-حسین الله کرم- سردار حسین الله کرم – یار سید علی خامنه ای و مجری اوامر وی در سرکوبهای خیابانی و رئیس انصار حزب الله که سالها کاردار نظامی ایران در بالکان بود او نیز به جمع مخالفان احمدی نژاد پیوسته است.
12-سعید حدادیان- مداح معروف بیت رهبری و انصار حزب الله که در سالهای اخیر از حامیان جدی احمدی نژاد بود و برای دفن «شهدای جنگ» در دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان را به شدت به باد کتک گرفت تا که دست به مخالفت با این عمل نزنند. او اخیرا به دلیل مخالفت با رحیم مشایی ناسزاهای رکیکی به احمدی نژاد داد. از سوی دفتر رئیس جمهوری از وی شکایت شد اما طبق معمول قوه قضائیه وارد عمل نشد.
13-وحید جلیلی- برادر سعید جلیلی و از یاران و نزدیکان زاکانی و مهدی طائب و عضو جامعه رهپویان انقلاب اسلامی و همکار در وب سایت جهان نیوز و از مخالفان با سابقه رحیم مشایی و باند احمدی نژاد.
14-حسین روشن- از اعضای وابسته به انصار حزب الله
شنیده های گویا:

شنیده می شود که خامنه ای سلامت خود را از دست می دهد. اخیراً او قادر به کمر راست کردن نیز نبوده است. در خور یادآوری است که علت دشمنی خامنه ای و فرزندش مجتبی با رحیم مشائی، از جمله این قول رحیم مشائی بوده است: معلوم نیست تا انتخابات آینده رئیس جمهوری، «رهبر» زنده بماند.

شنیده می شود که حکم انفصال محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، توسط قوه قضاییه صادر شده است. اما هنوز آن را منتشر نکرده اند. رحیمی به دلیل دست داشتن در اختلاس های بزرگ و فساد اقتصادی محکوم به ۵ سال انفصال از خدمات دولتی شده است. حمید بقایی نیز به ۴ سال انفصال محکوم شده است.

زدن ضربه به حامیان احمدی نژاد، به تدریج، کار را به گرفتن رحیم مشایی برساند. با وجود حمله ها از هر سو، احمدی نژاد از او و بقائی و دیگر همکاران خود، دفاع کرد.

No comments:

Post a Comment