Wednesday, March 13, 2013

افشاگری بسیار مهم .......




بابک زنجانی از آدمکشان بیت رهبری همراه با دوست آدمکـُش دیگرش سید حسن میرکاظمی. 

مصاحبه زنجانی با سایت باشگاه خود درباره جت اختصاصی، معاملات
 نفتی، پاسپورت دانمارکی و...

• جناب آقای بابک زنجانی در لیست تحریم ها نام باشگاه ورزشی راه آهن زیر مجموعه هلدینگ سورینت به چشم
می خورد ، آیا توضیحی در این خصوص دارید ؟
بابک زنجانی :باشگاه راه آهن اولین باشگاه ورزشی ایران بوده و یکی از باشگاه های ورزشی قدیمی کشور می باشد و اصولا باشگاه ها و صندوق ها در دنیا به هیچ عنوان تحت هیچ تحریم و مسائل سیاسی بین المللی قرار نخواهند گرفت .
لذا نام باشگاه راه آهن فقط به خاطر اینکه در لیست شرکتها و موسسات گروه هلدینگ سورینت قرار داشته و به خاطر اسم من ، به عنوان شرکتهای تحت تحریم قرارگرفته ولی هیچ منع قانونی برای فعالیت خارجی ندارد .


• جناب آقای زنجانی چرا نام شما در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرارگرفته ؟!
بابک زنجانی :شما بهتر می دانید که در حال حاضر ایران دشمنان زیادی دارد و به اسم تحریم ها سعی دارند از تلاش بازرگانان و کسانی که برای بازار کشور و به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد آن حرکت می کنند جلوگیری کنند و این خود یک جنگ است . شرکت هلدینگ سورینت با توجه به فعالیت های تجاری خود در خارج از کشور دفاتر و کارخانجات و تجارتهایی متفاوتی را دارد که مورد توجه کشورهای غربی قرارگرفته و طبق معمول که از روی غرض ورزی با ایران و بازرگانان آن جنگ می کنند و به صرف شنیده ها و اخبار کذب ، بازرگانان ایرانی را گرفتار تحریم نموده و از فعالیت آنها جلوگیری می کنند .
در لیست شرکتهای تحریمی اتحادیه اروپا نام اینجانب ، برده شده که نام من اصلاً در آن شرکتها نبوده و فقط به صرف خبر کذب تحریم کرده اند و این غرض ورزی اروپایی ها را بیش از پیش به مردم ایران نشان می دهد .

No comments:

Post a Comment