Saturday, April 13, 2013

شهره عاصمی هنرمند تاتر و برنامه ساز تلویزیون چند سوال از دوستان مجاهد خود در فیسبوک پرسید که ما با اجازه ایشان در صفحه سپیده دم به اشتراک میگذاریم:



چند تا سوال از دوستان مجاهد صفحه فیس بوکم دارم. همین طور که من این سوال‌ها را محترمانه می نویسم امیدوارم که جواب‌ها هم با واژه‌های پاک باشد.

۱- سازمان مجاهدین خلق که با ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی در خارج از کشور هیچ ارتباطی برقرار نمی کند(با هیچ گر
وه و دسته ای) چطور می تواند ادعا کند که خواهان دموکراسی برای ایران است. اگر شما الان در یک کشور آزاد ارتباط برقرار نمی کنید چطور شخصی مثل من را قانع می کنید که در ایران آینده اینکار را خواهید کرد.

۲- شما به درستی می دانید که یکی از صداهای مخالف جمهوری اسلامی در خارج کشور هستید چطور خودتان را بجای تنها گروه آلترنتیو جمهوری اسلامی معرفی می کنید(خودم در آگهی مجاهدین در سی ان ان دیدم).

۳- چگونه است که خانم رجوی و آقای مسعود رجوی بیش از سی و چهار سال است که رهبری این سازمان را دارند. آیا سازمانی که رهبرانش سی و چهار سال است که تغییر نکرده اند سازمان دموکراتی است؟

۴- لباس‌های یک شکل خانم‌ها و آقایان در جلسات مجاهدین این سوال را برای من مطرح می کند که چرا مجاهدین بصورت یک شکل لباس می پوشند؟ آیا می خواهند خودشان را بصورت یک ارتش یک شکل نشان دهند؟ جوابش را نمی دانم.

۵- سازمان مجاهدین که طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر می کند چطور است که تا کسی انتقادی می کند و یا سوالی مطرح می کند. افراد گروه بصورت یکدست او را سکه یک پول می کنند.

۶- در سازمان چه اتفاقی افتاد که از مرگ بر آمریکا به این همه نزدیکی سازمان به آمریکا تغییر کرد. تا این حد که اصلا ایرانیان مطرح نیستند. سازمان تمام خواسته‌هایش را در درجه اول از آمریکا و بعد از اتحاد اروپا و کشور‌های دیگر طلب می کند.

این چند سوالی بود که فوری از ذهن من گذشت. امیدوارم کسی یا کسانی جواب من را بدهند.

از دوستانی که برای این نوشته کامنت می گذارند خواهش می کنم با کلمات پاک و بدون بی‌تربیتی که در‌شان ایرانی است نظراتشان را بنویسند. بفرما و بنشین و بتمرگ یک معنا دارند.


So far no comments has been posted by any members of  Mujahedin, Also known as M E K

No comments:

Post a Comment