Sunday, April 27, 2014

حمله تند لاریجانی به سازندگان یک مستند درباره روحانی


علی لاریجانی٬ رئیس طویله با انتقاد از سازندگان مستند «من روحانی هستم» گفت در این مستند «دروغ‌هایی» به حسن روحانی نسبت داده شده که منجر به افزایش دعواهای داخلی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس:
لاریجانی روز یک‌شنبه (هفتم اردیبهشت) در جمع تشکل‌های کارگری انتقاد‌های تندی متوجه این مستند و سازندگان آن کرده است.
مستند «من روحانی هستم» توسط گروه چندرسانه‌ای «شفق‌» که گفته می‌شود وابسته به مجتمع رسانه‌ای «اطلس» است و زیر نظر سپاه پاسداران اداره می‌شود٬ ساخته شده و در دانشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

در این فیلم فعالیت‌های مبارزاتی، سیاسی و اجتماعی حسن روحانی در پنج دهه گذشته روایت شده است.
سخنرانی روحانی در مراسم درگذشت مصطفی خمینی، پنج دوره نمایندگی طویله و موضع وی در ماجرای ۹۹ نماینده مخالفت نخست وزیری میرحسین موسوی از جمله بخش‌های این مستند است.

در این مستند همچنین به برخی اقدامات «انقلابی» حسن روحانی در اجباری کردن حجاب در برخی نهاد‌ها پرداخته شده است.
علی لاریجانی هم در واکنش به طرح برخی مسائل در این مستند خطاب به سازندگان آن گفته «چرا خلاف واقع می‌گویید؟ چرا دروغ می‌گویید؟»
لاریجانی همچنین پرسیده «آیا درست کردن دعواهای داخلی باعث می‌شود برای مردم نان و آب به وجود آید؟ بعد ایراد می‌گیرند که چرا نمی‌گذارید این سی‌دی پخش شود، خب شما چرا دروغ می‌گویید.»

رئیس طویله اضافه کرده «کلید کار این نیست که بگوییم به خاطر اینکه آزادی بیان است، هر آنچه می‌خواهیم به دیگران بگوییم، خب شما خلاف واقع می‌گویید.»
به گفته لاریجانی «در کشوری که دموکراسی وجود دارد باید انتقادات مطرح شود ولی دروغ گفتن و سی‌دی درست کردن و متهم کردن افراد به مواردی که خلاف واقع است، درست نیست.»

رئیس طویله همچنین گفته «آیا اینگونه اقدامات جز افزایش کینه‌ها نتیجه دیگری به دنبال دارد، آیا با اینگونه اقدامات اختلافات در کشور عمیق‌تر نمی‌شود و ناآرامی در کشور به وجود نمی‌آید؟»

No comments:

Post a Comment