Tuesday, August 19, 2014

مرگ کارگر 40 ساله/ماموران سد معبر شهرداری تهران زدند و گریختند




مرگ کارگر 40 ساله/ماموران سد معبر شهرداری تهران زدند و گریختند
http://iranwire.com/news/56/6501/
استان وایر- کارگری که بر اثر ضرب و شتم ماموران گشت سد معبر منسوب به ناحیه ۴ منطقه ۴ شهرداری تهران به مدت یک هفته در بیمارستان بستری شده بود، سرانجام روز پنج‌شنبه ۲۳ مردادماه در بیمارستان «نورافشار» تهران جان باخت.
خانواده «علی چراغی»، کارگر ۴۱ ساله‌‌ای که صاحب چهار فرزند است درباره اتفاقات منجر به فوت او گفته‌اند که او روز ۱۶ مرداد به همراه پسر ۱۴ ساله خود‌ به خیابان تهران‌پارس رفته بود که در ساعت ۱۰ صبح ، نزدیک اتوبان «باقری»، نبش خیابان ۱۹۶ غربی با ماموران شهردا‌ری درگیر می‌شود.
ابوالفضل چراغی»، پسر ۱۴ ساله او درباره روز حادثه گفته است:« من و پدرم سوار بر وانت کنار خیابان در حال حرکت بودیم که ناگهان یک وانت سدمعبر ناحیه چهار منطقه ۴ مقابل ماشین ما پیچید و راه را بست. چهار ماموری که از اتومبیل پیاده شدند از پدرم خواستند که پیاده شود. من به در خواست پدرم در وانت ماندم و از داخل خودرو مکالمه آن‌ها را می‌شنیدم...چند مامور هم‌زمان با پدرم درگیر شدند و یکی از آن ها از پشت دست های پدرم را گرفت و بقیه مشغول ضرب و شتم او شدند. هنگامی که من مشغول پیاده شدن از ماشین بودم، دیدم که یکی از ماموران با "پنجه بکس" به سمت چپ سر پدرم ضربه‌ای وارد کرد و پدرم به زمین افتاد. من قصد نزدیک شدن به پدرم را که بی‌هوش روی زمین افتاده بود را داشتم اما ماموران به گمان این که او تمارض می‌کند، ضربه‌ای به من زدند و اجازه نزدیک شدن به پدرم را ندادند. اما بعد از دخالت کسبه محل، هر چهار مامور سوار بر وانت از صحنه گریختند...

No comments:

Post a Comment