Tuesday, August 19, 2014

به مردم ایران پاسخ دهید : " دو و نیم میلیارد دلار را کجا هزینه کردید؟ "

حمید چیتچیان، وزیر نیرو، روز یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت با تاکید بر مرگ دریاچه‌های هامون، ارومیه، گاوخونی و بختگان گفت: «طی سال‌های گذشته در ساخت سد افراط کردیم.» به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر نیرو در این باره اظهار داشت: «یکی از علائم بحران آبی کشور خشک شدن دریاچه‌ها است که مردم به خوبی آن را لمس می‌کنند. دریاچه‌های بختگان، گاوخونی، ارومیه و هامون خشک شد و ما اینها را با چشمان خودمان می‌بینیم.



منبع: رادیو فردا
http://goo.gl/nExQei

به مردم ایران پاسخ دهید : " دو و نیم میلیارد دلار را کجا هزینه کردید؟ "
حسن روحانی پیش از انتخابات سال ۱۳۹۲ به مردم ارومیه قول داده بود اگر بار مسئولیت اجرایی بردوشش قرار گیرد، دریاچه ارومیه در دستور خواهد بود. او در حالی‌ که دستانش را تکان میداد با ادا اطوار خاصی‌ گفت: ما در مرکز مطالعات استراتژیک یک کار گروه برای دریاچه ارومیه تشکیل داده ایم ... او همچنین با وعده به مردم گفت که اولین بررسی‌‌ها به ما می‌گوید که باید آب دریاچه خزر به ارومیه منتقل شود ، و محاسبات اولیهٔ ما اینطور نشان میدهد که این کار "دو تا دو و نیم میلیارد دلار" خرج دارد ...
حال با توجه به اینکه دریاچه ارومیه خشک شد، و ایشان هم با رای همان مردم که بار مسئولیت اجرایی را بر دوش ایشان قرار دادند، شروع به کار کرد رئیس دولت بنفش میبایست پاسخ دهد: آیا واقعا کار گروهی تشکیل شده بود؟ چه کسانی‌ عضو آن کار گروه بودند؟ نتیجه آن‌ کار گروه در مرکز تحقیقات استراتژیک چه شد؟ اگر این صرفاً یک وعده دروغ انتخاباتی بود، فرق جنابعالی با محمود احمدی‌نژاد در چیست؟ آیا دروغ گویی و دزدی با لباس روحانیت و به نام دین، بزرگ‌ترین ضربه در درجه اول به منافع ملی‌ کشور و سپس به همان باور‌های مذهبی‌ که " انسان‌های زیادی را به خاطر آن‌ اعدام کردید" نیست؟
به مردم ایران پاسخ دهید : " دو و نیم میلیارد دلار را کجا هزینه کردید؟ "
یکی‌ از کاربران بالاترین به نام بابک می‌نویسد: تک تک رهبران انقلاب ۵۷ در این ننگ تاریخی شریک هستند. چهره‌های سیاسی باید مسئولیت نتایج اعمالشون رو بر عهده بگیرند!
در مورد دولت روحانی هم تاریخ خواهد نوشت دریاچه ارومیه به خاطر بی‌کفایتی مدیریتی جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری روحانی خشک شد

No comments:

Post a Comment