Thursday, October 30, 2014

تجمع در پایتخت امریکا در هم‌دردی با قربانیان اسیدپاشی در ایران




شماری از ایرانیان ساکن واشنگتن دی‌سی، پایتخت امریکا، عصر روز جمعه در هم‌دردی و هم‌بستگی با قربانیان اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان تجمع کردند. در این تجمع اعتراضی که به دنبال فراخوان تعدادی از فعالان ایرانی مقیم دی.سی در "میدان دوپان" این شهر برگزار شد، برخی از تجمع‌کنندگان، صورت‌های خود را به صورت نمادین با باند پوشانده بودند و شماری نیز لباس‌هایی با نماد و شعار توقف اسیدپاشی به تن داشتند. شرکت‌کنندگان که در میان آن‌ها، پیر و جوان، زن و مرد دیده می‌شد، هم‌چنین پلاکاردها و تصاویری با مضمون توقف اسیدپاشی و خشونت علیه زنان در ایران در دست داشتند.

***
هموطنان لطفا مطلب زیر را هم بخوانید و به هرطریقی که صلاح می‌دانید با حداقل ۱۵ نفر به اشتراک بگذارید:

طرفداران حکومت اسلامی اندکی‌ پس از سخنان تهدید آمیز حسن روحانی و سخنگویش که زنان بد حجاب را «بیمار» خطاب کردند، حملات «زنجیره‌‌ای اسید پاشی» به صورت دختران سرزمینمان ایران آغاز کردند.

همانطور که پس از "خس و خاشاک" خطاب کردن مردم توسط احمدی‌نژاد، ندا آقاسلطان و بسیاری از جوانان برومند ایرانی‌ کشته شدند، اینبار دهها دختر جوان پس از سخنان نفرت انگیز روحانی، قربانی برخورد خشن تندرویان مذهبی شدند و بنا به گزارش‌ها حداقل یک نفر تا کنون فوت کرده است.

با وجود بازتاب گسترده اخبار اين عمل متوحشانه و ناهنجار در رسانه ها، تاكنون نه تنها برخورد قاطع و حتا ابراز انزجار و تبرى جستن از بنيادگرايان از سوى مقامهاى سياسى كشور ديده نشده كه به جاى پاسخ گویی مسئولانه به اعتراضات گسترده مردمی در شهرهای مختلف ، تلاشها در جهت تقلیل گرایی و ساده سازی جرم از یک اقدام سازمان یافته به حرکتی فردی و بازداشت معترضان به جای مسببان بوده است.

روحانی در شهریور گفته بود مریضی با "فیلتر"، دیوار و "ون" حل نمی‌شود! مریض را پیش متخصص می‌بریم!
و سخنگوی دولت اعلام کرد: «برخورد با بدحجابی را تایید می کنیم»

از شما تقاضا می‌کنیم به همه دوستان و بستگان خود هشدار دهیدکه:

(بر اساس شواهد غیر قابل انکار اين صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» توسط عوامل همان حكومتی‌ که اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای را سازماندهی کرده گردانده ميشود و تقاضا می‌کنیم هر چه سريعتر جهت حفظ امنيت خود هرگونه ارتباط را با اين صفحه قطع كنيد. لطفا به ظاهر مطالب منتشر شده در آن‌ صفحه توجه نکنید، و پیشینه مسیح علی نژاد را به دقت مورد بررسی‌ قرار دهید)

در لینک زیر به تفصیل در مورد " صفحه آزادی‌های یواشکی " یاران سید خندان توضیح داده شده است:
http://goo.gl/8AbjaN

لطفا جهت آگاهی‌ بیشتر این ویدیو را ببینید:
http://goo.gl/0e7LoV

No comments:

Post a Comment