Saturday, July 31, 2021



خبر توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال عراق برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، توجه ویژه جامعه فوتبال ایران را جلب کرده است.

با مشخص شدن برنامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و فعالیت کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عراق، این سرمربی پیشین فوتبال ایران در روزهای ۱۷ شهریور و ۷ بهمن سال جاری با تیم جدید خود، در برابر تیم ملی فوتبال ایران صف‌آرایی خواهد کرد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب کی‌روش در سمت سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال عراق احتمالا می‌تواند کار ایران را در مسیر راه‌یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخت کند، می‌گوید: «من برای کی‌روش و همه مربیان احترام زیادی قائل هستم ولی فکر نمی کنم که اگر کی‌روش واقعا سرمربی تیم ملی فوتبال عراق شود، فرقی به حال ما کند.»

اسکوچیچ همچنین اشاره می‌کند: «تمرکز من، فقط روی تیم خودم هست. این را هم شنیده‌ام که مردم می گویند گروهی که ما داریم، گروه آسانی است. ولی بحث سختی و آسانی گروه‌ها مطرح نیست. این قابلیت و پتانسیلی است که هر کدام از این تیم ها در آسیا دارند. هر کدام از این تیم‌ها، با قابلیت‌شان به این مرحله صعود کرده‌اند. فرقی نمی‌کند که کی‌روش باشد یا نباشد.»

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که در چارچوب ۱۰ دیدار، به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، به دیدار تیم های ملی فوتبال کره‌جنوبی، عراق، امارات متحده عربی، سوریه و لبنان خواهد رفت.

No comments:

Post a Comment