Tuesday, January 7, 2014

حاج محمود کریمی، آلن دلون ولایت!!!!







تیتر روزنامه کیهان:
اصابت اتومبیل یک فعال فتنه گر به گلوله های بی دفاع خادم الحسین، حاج محمود 

کریمی!!

مداح هفت تیر کش : برای دفاع از خانواده‌ام مجبور به تیراندازی شدم!
دروغی شاخدار!!
محمود کریمی با تائید گزارش‌ها درباره تیر‌اندازی وی در یکی از اتوبان‌های شهر تهران گفته به خاطر «دفاع» از خانواده‌اش دست به چنین اقدامی زده است.

به گزارش دیگربان، کریمی روز دوشنبه (۱۶ دی) به سایت محافظه‌کار «تازه‌نیوز» گفته در شب حادثه٬ افرادی خودروی وی را به «زور» متوقف کرده و قصد «حمله» به خانواده‌اش را داشتند.

این مداح توضیح بیشتری درباره این افراد و تعداد آن‌ها نداده و تنها گفته «مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند.»

وی از خبرنگار «تازه نیوز» پرسیده «شما بودی چیکار می‌کردی؟ در خودرویت را باز می‌گذاشتی و می‌گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده‌ام انجام بدهید؟»

کریمی در شرایطی این ادعا را مطرح می‌کند که براساس گزارش‌ها وی در شب حادثه نه‌ تنها بدون خانواده بوده٬ بلکه حسن رعیت٬ یکی از شرکای بابک زنجانی همراهی‌اش می‌کرده است.

پلیس نیز تیراندازی این مداح شناخته‌شده تهران را تائید کرده و گفته پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده که آقای کریمی باید پاسخگوی این اقدام باشد.

گفته می‌شود شاکیان محمود کریمی٬ زوج جوانی هستند که پس از تیراندازی وی به کلانتری مراجعه کرده و علیه وی شکایتی تسلیم مراجع قضایی کرده‌اند.
 

No comments:

Post a Comment