Tuesday, January 21, 2014

تبریک ویژه به روحانی پرستان و ظریف پرستان … جزایر سه گانه خلیج فارس بعد از شش ماه مذکرات پنهانی به امارات واگذار شد …





تبریک ویژه به روحانی پرستان و ظریف پرستان … جزایر سه گانه خلیج فارس بعد از شش ماه مذکرات پنهانی به امارات واگذار شد …
و در جواب کامنت‌های طرفداران روحانی و ظریف می‌نویسد:

مگه فکر میکنید من از این خبر خوشحالم.من دو روزه پیگیر این خبر هستم.رفتم تو پیچ آقا ظریف از ایشون سئوال کردم بجای جواب کامنت بنده رو پاک کردن.کسای دیگر هم که سئوال کردن همین برخورد باهاشون شد.من به آرزو دارم این خبر دروغ باشه،بیام همین جا بگم من غلط کردم،من گ... خوردم.دیشب هم شبکه الجزیره تو بخش خبری ساعت ۱۲ شبش این موضوع رو تایید کرد.خاک وطن مثل ناموس آدم هست. همه حق داریم ناراحت باشیم. دوستانی که دنبال منبع خبر میگردن،سپیده دم لطف کرده بالا منبع‌اش که یک روزنامه اتریشی هست رو گذاشته …

‌گزارش روزنامه ”دي پرسه“ اتريش از واگذاری جزایر سه‌گانه ایرانی به امارات!

روزنامه دی پرسه چاپ اتریش گزارش میدهد دولت بنفش "اعتدال و اميد" دو جزیره‌ را با یک پایگاه نظامی در راس مسندم معاوضه کرده و علاوه بر این به صورت نا محدود هم قرار است به کشور عمان نفت و گاز بدهند". در مورد جزیره‌ سوم نیز مذاکره خواهد شد!

لازم به ذکر است محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دوبی انعطاف زیادی در مقابل تحریم‌های ایران نشان داده است و در تاریخ دوشنبه ۱۳ ژانويه ۲۰۱۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۲ در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفته است که لغو تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به سود همه خواهد بود و بهتر است هر چه زودتر این تحریم‌ها برداشته شود.

گزارش روزنامه ”دي پرسه“ اتريش:
http://goo.gl/LLhafo

بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی طی بیانیه ای در تاریخ ۲۷ دی‌ ماه ۱۳۹۲ اخبار منتشره در برخی سایت های عربی در خصوص جزایر ایرانی در خلیج فارس را کاملا بی اساس و جعلی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است سایت هایی که هیچگونه جایگاه و اعتباری ندارند به منظور فضا سازی منفی مبادرت به انتشار اخبار غیر واقعی و ساختگی می نمایند و تلاش دارند با این اقدام کاملا غیر حرفه ای برای خود جایگاهی را کسب نمایند.

توجه شما را به متنی که در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۳ در صفحه سپیده دم منتشر نمودیم جلب می‌کنیم:

http://goo.gl/l8E6Sx

جمهوری اسلامی ایران بسیاری از فعالان سياسی و مدنی همچون شیرکو معارفی‌، حبیب الله‌ گلپری پور، ... که برای حقوق اولیه مردم مبارزه میکردند را دستگیر و در یک سیستم قضایی فاسد محارب شناخته و اعدام کردند. بسیاری از طرفداران حسن روحانی نیز در فضای مجازی از این اعدام‌ها با این توجیه که این افراد "تجزیه طلب" بودند سرسختانه دفاع کردند.

اما همین افراد در مقابل اعلام آمادگی محمد جواد ظریف برای مذاکره بر سر جزایر ایرانی‌ بدون هیچ گونه اعتراضی سکوت اختیار کردند و یا نهایتأ مردم را به خوشبینی دعوت کردند!

آیا ‌واگذاری بخشی از خاک ایران تجزیه طلبی محسوب نمی‌شود؟ با توجه به دروغ‌های مکرر و روزمره جمهوری اسلامی چگونه می‌توان به حسن نیت دولت اعتماد کرد و خوشبینانه در انتظار فاجعه ماند؟

ظریف وزیر امور خارجه درباره نقل قول منتشر شده از وی در رسانه‌ها درباره جزیره ابوموسی گفت: بنده دقیقا موضع معمول کشور را گفته‌ام که ما اماده گفتگو با امارات برای رفع سوء تفاهمات پیرامون ابوموسی هستیم.

پس از اظهارات ظریف مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفته نقل شده از قول محمد جواد ظریف در رسانه های خارجی در باره گفت و گو در باره جزیره ابوموسی را غیر دقیق و نا کامل خوانده است.

http://sepidedam.com/21436

ابو الحسن بنی‌صدر اولین رییس جمهور ایران، در مورد تکذیب سخنگوی وزارت خارجه می‌گوید: اینها کارشان است، می‌گویند تکذیب میکنند و بعد عمل میشود. مگر همین غنی سازی را چند بار تکذیب نکردند و به هم تبریک نگفتند؟
 

No comments:

Post a Comment