Sunday, February 14, 2010

سپس گوگل به پشتیبانی از ملت ایران توی دهن این دولت کودتا می زند


http://google-latlong.blogspot.com/2010/02/view-into-tehran.html

جمعیت تظاهرکنندگان در خیابانهای اطراف میدان آزادی گیر کرده اند و وسط میدان -که حصارکشی شده تا کسی جز مزدوران دولت کودتا به داخل آن پا نگذارند- خالی مانده است.

A view into Tehran
Today marks the 31st anniversary of the Islamic Revolution in Iran, and with it a new round of demonstrations has presumably arisen. With tight controls of media and Internet access, it's very hard for those outside of Iran to get a clear picture of what's going on on the streets of Tehran and around the country.
Thanks to our partners at GeoEye, we're able to share with you one independent view: from 423 miles in space, via the IKONOS satellite. The road in the heart of the image is Azadi Road in the heart of Tehran. It was taken at 10:47 AM local time on February 11, and shows huge throngs in the streets
!
سپس گوگل به پشتیبانی از ملت ایران توی دهن این دولت کودتا می زند وبلاگ رسمی گوگل اعلام می کند ماهواره IKONOS گوگل تصویر ماهواره ای خود از میدان آزادی را 22 بهمن 1388 در ساعت 10:47 دقیقه صبح به وقت محلی ایران (درست 10 دقیقه قبل از آغاز سخنرانی احمدی نژاد در میدان) به روز کرده است و نمایی از حضور 5 میلیونی مردم تهران در حمایت از حکومت را که خبرگزاری فارس خبر آن را داده بود را اینگونه به تصویر می کشد که:
 
تصاویر ماهواره ای گوگل را از میدان آزادی در ساعت 10:47 دقیقه صبح 22 بهمن 1388 ببینید
 
دیدن تصویر ماهواره ای از نحوه استقرار اتوبوسهای مجانی که از وعده های خمینی به ملت در بهمن 1357 بود نیز خالی از لطف نیست
 
نتیجه اخلاقی:
در عصر تکنولوژی ارتباطات و ماهواره و موبایل و اینترنت و کامپیوتر و ... مبادا به سرتان بزند که هوس کودتا کردن بکنید و دیگر اینکه هیچگاه دروغ، آن هم از نوع دروغ شاخدار نگویید
 


http://mw1.google.com/mw-earth-vectordb/tehran_021110/tehran_021110.kml

- این ویدئو هم که از لحظه سخنرانی ا.ن در میدان آزادی گرفته شده است نیز به وضوح خالی بودن این میدان و جلوگیری از حضور سبزها در آن را از ترس شعار دادن علیه سردسته کودتاچیان نشان می دهد:
http://blip.tv/play/gfskgcTvcwI
فایل KML برای دیدن تصویر میدان و خیابان آزادی در روز 22 بهمن. برای بازکردن این فایل باید برنامه Google Earth را نصب کرده باشید.


 

No comments:

Post a Comment