Wednesday, November 27, 2013

مجید حکیم‌الهی٬ معاون بین‌الملل «جامعه المصطفی العالمیه» اعلام کرد ۳۰ هزار طلبه از ۱۳۰ کشور تحت پوشش این جامعه در ایران مشغول تحصیل هستند.





به گزارش روز دوشنبه (چهارم آذر) خبرگزاری «رسا»٬ آقای حکیم‌الهی گفته از میان این طلبه‌ها٬ پنج هزار نفر زن هستند.

آذر ماه سال گذشته مرتضی آقاتهرانی٬ نماینده مجلس از اینکه طلاب خارجی در ایران٬ مردم خود را‌‌‌‌ رها کرده و در قم ماندگار شده‌اند اظهار تاسف کرده بود.

این در حالی است که سال گذشته مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد که بیش از 3.5 میلیون کودک بین ۶ تا ۱۷ ساله از تحصیل بازمانده اند که یا اصلاً به مدرسه نرفته اند یا در طول سال های تحصیلی به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده اند !

حکومت اسلامی دشمن شماره یک علم و دانش است و بودجه ای که می توانست صرف شکوفای علم و دانش شود در داخل و خارج کشور خرج تبلیغ و گسترش خرافات مذهبی شده است .

برای اثبات این دشمنی نیازی به جدلهای طولانی نیست کافی است تنها به هزینه های میلیاردی که جهت ساخت حوزه های علمیه مجلل در سراسر کشور می شود نگاهی انداخت و به دانش آموزانی که در کپر درس می خوانند . کافی است نگاهی به دشمنی سردمداران نظام اسلامی با علوم انسانی کرد و در آخر کافی است سخنرانی علوی تهرانی یکی از خطبای معروف تهرانی را گوش داد که که می گوید : متاسفانه در خانواده‌های ما فرزندان با سه ویژگی تسلط بر کامپیو‌تر، زبان انگلیسی و علم زدگی» تربیت می‌شوند. کسانی که فرزندان خود را چنین تربیت می‌کنند نباید توقع داشته باشند آن‌ها «نماز» بخوانند٬ چرا که براساس گفته پیامبر اسلام فرزندان خود را «تربیت» نکرده‌اند !

مدتها بود که جمهوری اسلامی نیت واقعی خود را که دشمنی با اصل علم است مخفی نگاه داشته بود و اینگونه بر جامعه القا می کرد که تعالیم اسلامی کاملا منطبق با اصول علمی است و برعکس دیگر ادیان اسلام همه را به کسب علم و دانش دعوت می کند و از همه می خواهد تا برای کسب علم تا چین هم بروند . اما پس از پیدا شدن تناقضهای متعدد علمی با نیات حاکمان اسلامی اعلام شد منظور از کسب علم تنها علوم اسلامی بوده است و علمی که در خدمت اسلام نباشد علم نیست !

No comments:

Post a Comment