Wednesday, November 27, 2013

گروهی از زلزله‌‌زدگان «قصر شیرین» در اعتراض به امدادرسانی «نامناسب» با حمله به ساختمان هلال احمر این شهر٬ شیشه‌ها و در‌های آن را شکستند.



گروهی از زلزله‌‌زدگان «قصر شیرین» در اعتراض به امدادرسانی «نامناسب» با حمله به ساختمان هلال احمر این شهر٬ شیشه‌ها و در‌های آن را شکستند.

براساس گزارش ایرنا ، در درگیری میان مردم و امدادگران جمعیت هلال احمر، سه امدادگر و یکی از پرسنل انتظامی گیلانغرب دچار مصدومیت شده و برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

برخی از تجمع کنندگان دلیل اعتراض خود را «تبعیض» قائل شدن امدادگران جمعیت هلال احمر در توزیع چادر میان مردم اعلام کرده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته این سومین درگیری میان مردم و امدادگران جمعیت هلال احمر گیلانغرب در زمان توزیع چادر است.

سایت «کردپرس» نیز گزارش کرده که مدیریت «غلط» هلال احمر قصرشیرین مردم این شهرستان زلزله زده را سرگردان کرده است.

این سایت نوشته «متاسفانه مسئول هلال احمر با تمسخر مردم٬ آن‌ها برای ساعت‌های طولانی پشت درب این اداره آن‌ها را سرگردان کرده است.»

با وجود وضعیت نامناسب امدادی در ایران کمبود کمکهای امدادی از قبیل چادر و دارو , هلال احمر جمهوری اسلامی در 26 آبان ماه سال جاری اقدام به ارسال محموله ۴۰ تنی امدادی به مناطق طوفان زده فیلیپین کرده است . همچنین حسین درخشان دهم شهریور ماه سال جاری طی مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم از ارسال کمکهای متعدد بشر دوستانه هلال احمر ایران به سوریه خبر داد و اعلام کرد بیشتر این کمکها شامل چادر و دارو و تجهیزات درمانی بوده است .

این اولین بار نیست که جمهوری اسلامی با وجود کمبودهای متعدد در داخل کشور اقدام به ارسال کمک به کشورهای دیگر کرده است
.جمهوری اسلامی با در مضیقه قرار دادن و قربانی کردن مردم ایران به ارسال کمکهای به اصطلاح انسان دوستانه به کشورهای دیگر اقدام می کند . هدف جمهوری اسلامی از ارسال کمکهای به اصطلاح انسان دوستانه ساخت محبوبیت و مشروعیت کاذب در بین ملل مختلف دنیا است . بدین طریق است که می تواند سیاستهای ضد انسانی و اسلام گرایانه خود را توسعه بخشد و با ارسال کمکهای خارجی سرکوب مردم ایران را از دیدگان جهانی مخفی و در صورت لزوم توجیح پذیر کند .

No comments:

Post a Comment