Monday, September 14, 2009

" مرور روزنامه های صبح تهران؛ دوشنبه 23 شهریور "تیترهای اول


"بوي جهنم از دهان اين مداح به آسمان ميرسد" تیتر اول آفتاب یزد است که سخن مجید انصاری را درباره منصور ارضی منعکس کرده است، "مهدوي کني و انتظار ميانجي گري" عنوان اصلی ابتکار است، "شکایت دفتر احمدی نژاد از آیت الله صانعی" در صدر گزارش های آرمان آمده و مردم سالاری همین خبر را با تیتر "شکایت احمدی نژاد از یک مرجع تقلید" آورده است.

"آيا پوششرسانهاى دادگاهها تغيير مىکند؟" تیتر اول حیات نو است، سرمایه "دیدار سید حسن خمینی با علیرضا بهشتی" را در صدر اخبار خود آورده و رسالت در خبر اول خود از قول مدیر این روزنامه نوشته "احمدی نژاد پیوند موسوی را با جریان اشرافی گری فاش ساخت".

"بوئینگ فاصله ها را کم می کند" تیتر جام جم درباره تصمیم رییس جمهور آمریکا به فروش هواپیماهای مسافربر به ایران است، ایران روزنامه دولت در عنوان اصلی خود نوشته "تاسیس چهار بانک خارجی در ایران قطعی شد" و دنیای اقتصاد "علل روند صعودی بازار طلا" را منعکس کرده است.

روزنامه جمهوری اسلامی از "تظاهرات هزاران نفر از مردم آمريکا عليه سياستهاي اوباما" خبر داده، کیهان در تیتر اول خود نوشته "نظامیان آمریکائی در دام اعتیاد، تفنگ دادند و مواد گرفتند" و خراسان از قول احمدی نژاد در ملاقات با سفیر تازه بریتانیا در تهران نوشته "دولت انگلیس اشتباهات خود را جبران کند".

No comments:

Post a Comment