Tuesday, December 22, 2009

کلمات بار ارزشی دارند. آخوند را حمایت نکنید



با درود و سلامی چو بوی خوش آشنایی
آقای منتظری در سن 87 سالگی درگذشت. درگذشت ایشان در این سن و سال برای فرزندانش هم آنقدرها ناراحت کننده و تاسف برانگیز نبوده چه برسد به غریبه ها ! 
اما جای شگفتی و حیرت آنجاست که اغلب اپوزوسیون و آنها که خود را مخالف جمهوری اسلامی و سرنگونی خواه میدانند، در ارتباط با مرگ آقای منتظری اینگونه اظهار تالم و تاثر نمودند و با اطلاعیه ها و بیانیه ها و تسلیت گوییها غم و اندوه خود را ابراز داشتند!
بسیاری از جناحها که 30 سالست ادعای مخالفت با نظام پلید جهل گستر جنایت پیشه داشته و در تلاش برای از بین بردن این حکومت اسلامی و ضد انسانی هستند، با انواع و اقسام املاء ها و نگارشهای کجدار و مریز، از فقدان آقای حسینعلی منتظری یکی از مهمترین بنیانگذاران جمهوری اسلامی، و اصل ولایت وقیح و قانونگذار قوانین ضد بشری اساسی این نظام، ایشان را مورد تجلیل قرار داده و از وی بخاطر آزادیخواهی و مبارز بودنش قدردانی کردند.


حاکمان فعلی ایران، بخاطر شیعه گری نهایت تبعیض را در مورد معتقدین به ادیان دیگر روا داشته و حتی در خود مسلمانان به سنی ها اهمیت و ارزش قائل نیستند.
من واقعا" تعجب میکنم که چرا مخالفان جمهوری اسلامی همچنان از یک مشت ضد ایرانی که با کشور و ملت ایران  و با اصل انسانیت، دشمنی دارند، حمایت میکنند؟
آخوند منتظری. و سایر آخوندهای ردهء بالا و متوسط و حتی در رده های پایین که فقط در مساجد و مراسم روضه خوانی میکنند، همگی معتقد به دینی هستند که کشور و ملت را در درجهء دوم قرار داده و مذهب را در درجهء اول !
کسانی که ایران و میهنشان و ملتشان را ارج نمیگذارند و فقط زنده بودنشان برای نماز خواندن و روزه گرفتن و مجاز بودن برای داشتن چند زن ، و  کار کردن و خوردن و خوابیدن و...برایشان اهمیت دارد و خب! اینکار را حیوانات هم بلدند و سرگرمند. از نظر من وقتی یک سگ بخاطر یک تکه غذایی که به او داده ایم، دم تکان میدهد یا سر و دست صاحبش را میلیسد، اینهم نماز خواندن و شکرگزاری است. پس حیوانات هم نماز و تشکر کردن را بلدند!


اما اینکه یک ایرانی بلکه یک انسان، پرچم کشورش را از دست بدهد و به ملت ایران ، امت اسلام بگوید، و با تایید تمام فجایعی که یک حکومت مذهبی در این مملکت بوجود آورده، به خرافات و ریشه دارتر کردن مذهب در ذهن کودکان و نوجوانان ادامه دهد تا از آنها نیز بدبختهایی مانند ما بسازد، این اصلا" قابل بخشش نیست.


آخوندهایی که بر اساس اسلام، نیمی از مردم کرهء زمین را بحساب نمی آورند و زنهای کرهء زمین را نصف انسان میدانند، چرا باید مورد تقدس قرار گیرند؟

تمام اینها را بعنوان درد دل عنوان داشتم تا این اعتراض را بیان کنم که کلماتی مانند "آیت الله العظمی" "حجت الاسلام" و یا "مراجع عظام" گفتنها، فقط پر و بال دادن به آخوندیسم و حمایت از حکومت جمهوری اسلامی است.
کلمات بار ارزشی دارند، وقتی به کسی "آیت الله" یا "مهندس" یا " سالار" یا هر عنوانی میدهیم، یعنی او را در آن مقام تایید کرده و سمت وی را پذیرفته ایم.
زمانی که بنیانگذاران این حکومت جنایتکار و حامیانش  با قساوت تمام دکتر شاپور بختیار را آنسان تکه تکه کردند، یا بر سر دروایش گنابادی آن بلاها را آورده اند یا صدها مورد دیگر...که اینها آنچیزهای ساده و ابتداییست، چرا آنانی که خود را دشمنان این حکومت پلید میدانند، به آخوندهای آن، "حجت الاسلام و آیت الله و مراجع عظام" میگویند؟


یا صدها مورد دیگر...که اینها آنچیزهای ساده و ابتداییست، چرا آنانی که خود را دشمنان این حکومت پلید میدانند، به آخوندهای آن، "حجت الاسلام و آیت الله و مراجع عظام" میگویند؟
آیا این تایید ارزش و بها دادن به آنها نیست؟ و آیا این مستقیم و غیر مستقیم، در ذهن ملت ایران تاثیر آخوندپروری و ملا دوستی نمیگذارد؟ چرا باید به کسانی که ضد ملت ایران و دشمن پرچم کشور ما هستند، بها بدهیم؟
وقتی بخوبی واقفیم که عبارات و عناوین، دارای ارزش و وزنهء سنگینی هستند، چرا با کاربرد آنها در رابطه با آخوندها، به مذهبزدگی و ملاپروری دست میزنیم؟


بنیانگذاران و مسئولین زنده و مردهء جمهوری اسلامی، تقریبا" سی و یک سال پیش با دسیسه و دروغ و حقه بازی کشور ما  را تحت سلطهء خود قرار دادند، پرچم ملی ما را از ما گرفتند، نیمی از مردم ایران را نصف انسان دانستند، میلیونها جوان را کشتند و اعدام کردند. خلیج فارس را مبدل به خلیج ع.ر.ب نمودند. سهم دریای خزر ما را به بیگانگان دادند، زیبا رویان ما را در ممالک عربی بحراج گذاشتند، اعتیاد را دامنگیر خانواده های ایرانی نموده و هزاران خانواده را از هم پاشیدند. جوانان ما را چه دختر و چه پسر دچار بیماری افسردگی و حقارت و احساس عدم داشتن هویت ملی کردند و ذخائر و ثروتهای این ملت را چپاول نموده و یا به بیگانگان بخشیدند. فقر و نکبت در ایران از نظر اقتصادی و فرهنگی و اخلاقی سر به آسمان زده، آنگاه باز در احترام به آخوندها آنها را "نشانه های خداوند" یا "دلیل و مدرک اسلام" و یا " بزرگان و فضلا" خطاب میکنید؟؟؟؟


 کلمات آیت الله و حجت الاسلام و مراجع عظام و دیگر القاب را بکار بردن، تایید و حمایت و پشتیبانی از مشتی جنایتکار ضد انسان است و سند ارجگزاری به آخوند و حاکمیت اسلامی است
و من از صمیم قلب برای ملتی که آزادیخواهانش، هنوز معنای آزادیخواهی را نمیدانند و با ابزاری غلط به مبارزه با این رژیم پرداخته اند، و ذهن و تفکر آخوندی در وجودشان نهادینه شده، بسیار متاسفم.
روز اول درگذشت آقای منتظری، بی بی سی، مصاحبه ای پخش نشده از ایشان را نشان داد. نهایت احترامی که مجری برای منتظری قائل بود، و زمان پخش برنامه که پر بیننده ترین ساعت برای ایران بود، و خیلی حواشی دیگر، اثبات میکند که همهء دنیا دست بدست هم داده اند تا ملت ایران را از ایرانی بودن خود دور نمایند و از آنها مشتی خود باخته بسازند که به غاصبان و مهاجمان این مملکت بچشم اولیاء و بزرگان و مردان ارزشمند بنگرند، همانهایی که ایران را ویران کردند.
بهتر است یک آزادیخواه ایراندوست، در وهلهء اول، خود را از بند مذهب و ذهنیت شیعی آزاد سازد تا بعد بتواند به آزاد سازی ایران و ایرانیان دربند و گرفتار، کمک کند!
نابود باد طرز تفکر و ذهنیت آخوندی
زنده باد آزادی و برابری
پاینده ایران و ایرانی







No comments:

Post a Comment