Sunday, February 23, 2014

جمعی از اعضای تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی با بستن خیابان مقابل مجلس شورای اسلامی




جمعی از اعضای تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی با بستن خیابان مقابل مجلس شورای اسلامی مجاهدین اسلام اعتراض خود را نسبت به تعیین تکلیف نشدن زمین ۲۴۰ هکتاری در اختیار اعضایشان ابراز کردند.

به گزارش ایسنا، جمعی بالغ بر ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر دقایقی قبل مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به آنچه که “رنج و عذاب و بلاتکلیفی” طی ۲۸ سال گذشته به دلیل بلاتکلیف ماندشان در شهرک زیتون که در حوالی پارک سرخه حصار قرار دارد اعتراض خود را با بستن خیابان مجاهدین اسلام نشان دادند.

یکی از اعضای این تعاونی به خبرنگار ایسنا گفت: حدود ۲۸ سال قبل زمینی بالغ بر ۲۴۰ هکتار به ۴۲۸۰ نفر با صدور سند شش دانگ فروخته شد اما از آن سال تا کنون اجازه ساخت واحد‌های مسکونی در این زمین بزرگ داده نمی‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعدد اعضای تعاونی وزارت جهاد کشاورزی گفت: خطاب به مسئولان مختلف کشوری، نامه‌ نگاری‌های متعددی انجام داده‌ایم حتی ۲۳ فقره حکم قضایی علاوه بر سند شش دانگ در اختیار داریم و همچنین رای دیوان خطاب به شهرداری موجود است اما شهرداری اجازه ساخت واحد‌های مسکونی در این زمین را نمی‌دهد.

این افراد برای رساندن صدای اعتراض خود در مقابل مجلس تحصن کردند، اما بجای اینکه به آن رسیدگی شود، نیروی انتظامی شروع به پراکنده نمودن آنها به خاطر ایجاد ترافیک کرد و وقتی با مقاومت آنان روبرو شد، اقدام به فیلمبرداری از معترضین کردند.

منابع : http://www.rahesabz.net/story/80640/
http://www.iranpressnews.com/source/167318.htm

No comments:

Post a Comment