Sunday, October 11, 2009

محمد رضا نقدی ، جنایتکار و متجاوز به ناموس مردم



محمد رضا نقدی قاتل ، شکنجه گر ، و ضد ایرانی ، به دستور خامنه ای به ریاست بسیج منصوب شد ، سردار نقدی که یک عراقی است که در زمان شاه با خانوده اش از عراق اخراج شده بود ، در سال1359 به مجلس اعلای عراق در ارومیه پیوست و در همان سال برای آموزش چریکی راهی لبنان می شود و در پایگاه های جنبش امل آموزش دیده و به ایران بر می گردد و سال 1361 وارد سپاه می شود .
در جنگ یوگسلاوی نقدی در رأس یگ گردان از سپاه پاسداران به بوسنی و هرزگوین اعزام شد و تا پایان بحران یکی از فرماندهان ارشد نظامی در بوسنی بود.
در سال 72 به دستور خامنه ای با درجه سرتیپی به نیروی انتظامی منتقل شد و بعدأ او بیشتر دوستان خود را از سپاه به نیروهای انتظامی منتقل کرد.
با انتخابات سید محمد خاتمی به ریاست جمهوری و به قدرت رسیدن جریان اصلاح طلب ، جریان محافظه کاران برای ضربه به آقای خاتمی وتمام افراد صالحی که برای مردم کار می کردنند را شناسائی و برای آنها پرونده سازی می کرد ، غلامحسین کرباسچی جزء اولین ها بود.

محمدرضا نقدی در حمله به دانشگاه در18 تیر 1378 نقش مهمی داشته ، او که فرمانده ضد اطلاعات نیروهای انتظامی بود و بعد از حمله به دانشگاه از این سمت به خاطر جنایات متعدد کنار گذاشته شد.
خامنه ای که همیشه حامی افراد جنایتکار بوده وهمیشه آنها را در مقام های مهم جایگزین می کند ، نقدی وقتی از ضد اطلاعات نیروهای انتظامی کنار گذاشته شد و به دستور خامنه ای او را به صنایع نظامی فرستادند و در اولین دوره احمدی نژاد ، نقدی به مقام رئیس ستاد مبارزه با قاچاق منسوب شد.
محمد رضا نقدی یک باند مافیائی به نام "ستاد واکنش سریع" را تشکیل داده بود ، اعضای این باند محسن رفیق دوست ، محسن رضائی ، حسین شریعتمداری ، حسین اله کرم ، مسعود صدالسلام ، محسنی اژه ای، علی رازینی و تعدادی دیگر از رهبران انصار حزب اله بوده اند ، و اولین مأموریت آنها ترور عبداله نوری و مهاجرانی بوده .
نقدی بعدها باند دیگری را تشکیل داد بنام " کبیر" و برای خود بازداشتگاه داشته و بطور خودسرانه عمل می کرد ، کارنامه این باند ، تجاوزجنسی و قتل و سرقت اتوموبیل و سرقت مسلحانه در تهران ، چالوس ، رامسر ، کلاردشت و اصفهان بوده.
اعضای این باند محمد رضا نقدی ، حجت الاسلام رضا بروجردی ، سرهنگ پاسدار سید رضا جلیلی ، سرگرد پاسدار عباس آشتیانی ، سروان حمید وستنبو ، ستون دوم امیر علی کهندل ، حسین لاریجانی ، سید عطا فراتی ، فواد کلهر(عضو وزارت اطلاعات) بودند.
امروز بعد از چندین سال این جنایتکار و متجاوز به ناموس مردم ، به دستور خامنه ای به عنوان رهبر بسیج انتخاب شد ، باید دید که که خامنه ای چه هدفی از انتخاب این افراد در سطح مسئولین سپاه و بسیج دارد ، و آیا خوابی برای سرکوبی بیشتر مردم ایران را دیده است ؟


No comments:

Post a Comment