Thursday, October 1, 2009

Headlines.....October 01, 2009



حجه الاسلام طائب از بسیج رفت
فرارو: حجت الاسلام حسين طائب از فرماندهي کل بسيج مستضعفين به يک نهاد مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منتقل شد.حسين طائب، پس از تصدي مسئوليت‌هاي مختلفي چون معاون فرهنگي ستاد مشترك و فرمانده دانشكده فرهنگي دانشگاه امام حسين(ع) سپاه، به عنوان فرمانده نيروي مقاومت بسيج منصوب شد. وي مدتي معاون هماهنگ‌كننده دفتر رهبر انقلاب و همچنين مدت بيش از سه سال معاون فرهنگي ستاد مشترك سپاه و نيز فرمانده دانشكده فرهنگي دانشگاه امام حسين(ع) بود.

یورش مامورین وزارت اطلاعات به یک چاپخانه در تهران و دستگیری صاحب آن
آقای جعفر کاظمی صاحب چاپخانه ای در تهران است که با بعضی از دانشگاهها قرار داد چاپ کتاب را دارا بود از جمله آنها دانشگاه امیر کبیر است.او همچنین در دهۀ 60 نزدیک به 10 سال در زندان بسر برد که 3 سال آن را در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی بود

وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد ویلیام برنز، نماینده آمریکا در مذاکرات ژنو، با سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ایران، در حاشیه مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران به طور دو جانبه دیدار کرده است. ...

۱۴۸ تن از شاعران و نویسندگان ایرانی با انتشار یک بیانیه نسبت به اعمال شکنجه و تجاوز و خشونت علیه مردم اعتراض کردند. در این بیانیه، حوادث اخیر، دشمنی با مردم و یک فرهنگ و تمدن نامیده شده است.

غنی‌سازی قم «موجب همراهی روسیه و چین با غرب»جمهوری اسلامی ایران باید در این نشست درباره‌ی توقف غنی‌سازی در برنامه‌ی هسته‌ایش پاسخ مثبت دهد یا خطر پیامدهای آن را بپذیرد که مجموعه تحریم‌های احتمالی فشار شدیدتر بر مؤسسات مالی و بانکی و نیز قطع جریان سرمایه‌گذاری در صنایع نفت و گاز را می‌تواند شامل شود.



تحلیل " لیبراسیون " از نشست ایران و1 + 5 در ژنو

سیاست اتمی احمدی نژاد اپوزسیون داخلی را تقویت می کند


No comments:

Post a Comment