Sunday, October 18, 2009

کارخانه چاي گلستان لاهيجان در آتش سوخت


اين کارخانه چايسازي که يکي از قديمي ترين کارخانه هاي چاي شهرستان لاهيجان بود، در ورودي اين شهر قرار داشت. 
مسوول روابط عمومي شهرداري لاهيجان روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، در خصوص جزييات اين حادثه، افزود: پس از اعلام وقوع آتش سوزي در اين کارخانه در ساعت 18/40 شب گذشته ماموران آتش نشاني به محل اعزام شدند. 
"شاهين جهانگيري" افزود: باتوجه به شدت آتش سوزي، علاوه بر 18 دستگاه ماشين آتش نشاني اعزام شده از شهرداري لاهيجان، نيروهاي کمکي از شهرهاي لنگرود، سياهکل، آستانه اشرفيه، رودسر، رودبنه، املش، کياشهر و لشت نشا به محل اعزام و در اطفاي حريق مشارکت کردند. 
وي گفت: با تلاش حدود شش ساعته ماموران، اين آتش سوزي در ساعت 25 دقيقه بامداد امروز (يکشنبه) مهار شد. 
وي با بيان اينکه آتش به صد درصد ساختمان کارخانه چايسازي خسارت وارد کرد، افزود: تلاش ماموران آتش نشاني سبب شد تا از گسترش آتش به انبار اين کارخانه که در مجاورت آن قرار داشت جلوگيري و از خسارت بيشتر نيز کاسته شود. 
"جهانگيري" خاطرنشان کرد: در زمان حاضر علت بروز حادثه و ميزان خسارت وارده به آن دردست بررسي است که در آينده اعلام خواهد شد. ک/3 




نظرات خوانندگان




نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مهر ۱۳۸۸ برابر با هجدهم اکتبر ۲۰۰۹ ، 12:33:59 توسط گرامی
دوستان این کارخانه متعلق به مرحوم سید محمد گرامی است. ایشان چندی پیش فوت کردند و سالهاست که پسرانشان با سید محمود هاشمی شاهرودی و یزدی و 2 سال است که با پسر احمدی نژاد شراکت دارند و شرکت هیوندا و کیا موتورز در ایران نیز برای آنهاست. جالب اینکه این کارخانه پس از فوت مرحوم گرامی آتش زده شد.قبلا حاج آقا گرامی با تغییر آن مخالف بود و حالا....دختر ایشان به نام اشرف گرامی یکی از بزرگترین سرمایه داران در دبی است که به ساخت ساز مشغول بوده و شرکت نستله در ایران را نیز دارد همچنین شرکت لوازم خانگی تفال و قهوه جاکوب و.

وشته شده در تاريخ بيست و ششم مهر ۱۳۸۸ برابر با هجدهم اکتبر ۲۰۰۹ ، 08:38:12 توسط fred
نمیدانستیم کارخانه چای نیز انبار سپاه پاسداران و ارتش ج-ا بوده ؟ یا اینکه خودتان آتش زده اید که از نظر واردات چای دیگر مشکلی اصلآ وجود نداشته باشد. رژیم اسلامی ایران حتآ شیطان را نیز درس میدهد. نابود باد ج-ا و استبداد در ایران.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مهر ۱۳۸۸ برابر با هجدهم اکتبر ۲۰۰۹ ، 08:00:14 توسط فرهاد10
دوستان پيك ايران، در همان وبلاگی كه آدرسش را هم داديد، نوشته شده: "كارخانه چای گلستان در آتش سوخت" و در پايين آن نوشته كه اين كارخانه در شهر لاهيجان بوده و در شنبه 25 مهرماه سوخت. اينك انتقاد من از شما: ننوشتيد كه اين كارخانه در كدام شهر بوده و كی سوخته و اين داده ها برای خواننده بسيار مهم است. دوم اينكه با چه انگيزه ای جمله ای را كه در زبان شيرين پارسی به اين زيبايی گفته شده "... در آتش سوخت" را با واژه های "...طعمه حريق شد"، جايگزين كرديد. برايم جالب است كه ببينم شما، انتقاد از خود را نيز می نويسيد. شوربختانه تا كنون در اين زمينه، تجربه خوبی با شما نداشتم. پيروز باشيد ********************* پ ا : چون خبر در خبرگزاری ها امروز منتشر شده و تاريخی ذکر نکرده اند اينطور در نظر گرفته ميشود که اين حادثه امروز اتفاق افتاده. تيتر را ما جايگزین نکرديم اين تيتر از واحد مرکزی خبر (منبع خبر) است. با سپاس از توجه شما

No comments:

Post a Comment