Friday, October 23, 2009

به گزارش خبرنگار "جوان فردا" از نمایشگاه مطبوعات ، عده ای از اوباش لباس شخصی با همراهی و هدایت خبرنگاران خبرگزاری فارس و رجا نیو


به گزارش خبرنگار "جوان فردا" از نمایشگاه مطبوعات ، عده ای از اوباش لباس شخصی با همراهی و هدایت خبرنگاران خبرگزاری فارس و رجا نیوز ، به مهدی كروبی كه در نمایشگاه حاضر شده بود ، حمله كردند و به سوی ایشان كفش پرتاب نمودند.

مردم كه از این اقدام خبرگزاری فارس و رجا نیوز به خشم آمده بودند برای اعتراض به سوی غرفه خبرگزاری فارس و رجانیوز رفتند. اخبار دریافتی حاكیست اطراف این دو غرفه اكنون به محاصره نیروهای لباس شخصی در آمده و از حضور مردم در آن جلوگیری می شود.



در این میان حامیان کروبی نیز با شعارهایی مانند "درود بر كروبي"، "كروبي زنده باد موسوي پاينده باد"، "يا حسين ميرحسين" ،""بسیجی واقعی همت بود و باکری" به حمایت از این چهره سیاسی پرداختند و دو طرف برای دقایقی به سر دادن شعارهای تند علیه یکدیگر پرداختند.

پس از این که صدای شعارهای حامیان کروبی کل فضای نمایشگاه را فرا گرفت ، خبرگزاری دولتی برنا ، در اقدامی عجیب ، اقدام به پخش موسیقی تکنو با صدای بسیار بلند کرد به طوری که بعد از این ماجرا ، عده ای از جوانان حاضر در نمایشگاه با مراجعه به غرفه برنا ، درخواست سی دی آن آهنگ را می کردند!

حامیان کروبی سپس در محوطه باز مصلی نیز تجمعی را شکل دادند و شعارهایی در حمایت از اصلاحات سر دادند.این تجمع بدون درگیری به پایان رسید.


 خبرگزاری فارس دقایقی بعد از حمله به كروبی ، به سرعت شاهكار خبرنگارانش را بر روی خروجی اش قرار داد و مدعی شد مردم با شعار مرگ بر منافق كروبي را از نمايشگاه بيرون كردند!

No comments:

Post a Comment