Tuesday, October 20, 2009

در ادامه اعتراض دانشجویان: دانشگاه بین المللی قزوین بار دیگر سبز شد

سه شنبه، ۲۸ مهر، ۱۳۸۸
در ادامه اعتراض دانشجویان دانشگاههای مختلف به وضعیت حاکم بر کشور و دانشگاهها، دانشجویان دانشگاه بین المللی قزوین نیز در اقدامی دیگر فضای دانشگاه قزوین را به رنگ سبز درآوردند.



به گزارش خبرنامه امیرکبیر امروز سه شنبه تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه بین المللی قزوین در اقدامی هماهنگ اعتراض خویش را به شرایط فعلی عنوان نمودند. این اعتراض علیرغم تمامی فشارهای اخیر بر دانشجویان که شامل احضارهای متعدد به کمیته انضباطی و محرومیت از خوابگاه ها و احضار به دادگاه است، برگزار شد.



دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با پوشیدن لباس های سبز و نیز همراه داشتن پارچه ها و نمادهای سبز رنگ با حضور در صحن دانشگاه و جلوی درب دانشکده فنی تجمعی کاملاً آرام و بدون شعار صورت دادند.



با توجه به هجمه شدید علیه دانشجویان معترض توسط حراست، کمیته انضباطی و دیگر نهادهای امنیتی، دانشجویان از هر فرصتی برای بیان اعتراض خویش نهایت بهره را می برند.



دانشجویان دانشگاه بین المللی قزوین به مناسبت ولادت حضرت معصومه با حضور سبز خویش در صحن دانشگاه شربتی به رنگ سبز در میان دانشجویان پخش کردند. همچنین دفتر تشکل دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه قزوین در اقدامی جالب پلاکاردهایی را با رنگ سبز و با محتوای تبریک «ولادت خواهر امام سبز شیعیان» در دانشگاه نصب کردند. این اقدام حامیان جنبش سبز با استقبال گسترده دانشجویان روبرو گشت به طوری که فضای دانشگاه تماماً چهره اعتراض خاموش به خود گرفت.

No comments:

Post a Comment